coolguynl Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 ik kan ze ook beide in mijn garage zetten hahahha. zion cabrio koop ik niet die steel ik wel hahahha. en als ik in een cabrio rijd dan rij ik toch met dak open dus soft top of hard top maakt niks uit. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 En wanneer het begint te regenen? Ik doe hem met regen gewoon dicht als ik toevallig in een cabrio rijd. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Zou wel grappig zijn dat, wanneer je uitstapt na een rondje rijden in de regen, er flink wat water uit valt zodra je de deur opent. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 (bewerkt) http://youtu.be/Otm_K9-YTIo?t=8s Alleen nog deurtje open . Bewerkt: 17 oktober 2014 door tommie59 Reageren
mert17 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 zion cabrio is betere auto Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik vind de Sentinel mooier. Ik houd sowieso niet zo heel erg veel van cabrio modellen. Bovendien vind ik de Sentinel ook lekkerder rijden. Reageren
coolguynl Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 ik heb ze zelf beide. ik moet zelf zeggen dat ik de sentinel een dieper en mooier motor geluid heeft dan de zion. de zion zo volgens de stats beter zijn maar ik rijd in allebei wel graag hoor maar zie toch verschillende meningen en dat is goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.