gtaloser Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 ik heb gta 44% uitgespeelden ik heb de taxi dat papier bebouw malibu club voor welk gebouw moet je nog meer missis doen voor dat je een nieuwe opdracht gever krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 Filmstudio, garage, en nog 1 opdracht in Vercetti Estate, en dan alle hidden packages vinden, de losse missies doen Unique stunts uitvoeren en Rampages. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 wat voor opdracht in Vercetti Estate? en flim studio heb ik ook garage ook maar waneer krijg ik weer een opdracht gever door telefoon missies te doen enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 Als je de eerste autoset van de garage hebt voltooid en die races hebt gedaan, dan krijg je te horen dat je naar Vercetti Estate moet gaan om een opdracht te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 moet je dan alle races doen of allen de moeilijkste? en krijg je na die opdracht een nieuwe opdracht gever ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 Je moet alle races doen ja, en na de missie in Vercetty Estate heb je alle missies gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 Maar ik heb pas 44% heb na dat alle missies gedaan. Ben je dan klaar, op de Hidden Packages enzo na met de missies? EDIT by Mr. Cortez: Wilt u volgende keer op 'edit' drukken rechtboven in uw eigen berichtje? Danku! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 vergeet de rampages niet,veel mensen slagen dat over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 rampages kan je t best voor een beetje later bewaren als je ook al level 12 van de firefighters hebt gedaan anders vlieg je bij de molotov rampages in de fik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 rampages kan je t best voor een beetje later bewaren als je ook al level 12 van de firefighters hebt gedaan anders vlieg je bij de molotov rampages in de fik Als je de linkermuisknop langer in houd, gooit hij ook verder. Dan vlieg je ook niet zo snel in de fik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 Als je de linkermuisknop langer in houd, gooit hij ook verder. Dan vlieg je ook niet zo snel in de fik. maar als er iemand voor je voeten staat dan moet je eerst weglopen en dan gooien, maar het is wel vetter ja om verder weg te gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.