Silverbyte Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Interieurdesign, kort gezegd hoe je huis er van binnen uitziet, is een onderwerp dat mij de laatste tijd veel bezighoudt. Ik glij langzaam het rijk der volwassenen binnen en ben met mijn vriendin al voorzichtige plannen aan het maken om samen een huisje te betrekken. Eén van de dingen waar ik het meest naar uitkijk, is het uiteindelijk inrichten van ons stekje, op de manier zoals wij het graag willen hebben. Nu heb ik het geluk dat mijn vriendin wat betreft interieursmaak redelijk op één lijn zit met mij, maar ik ben wel erg benieuwd hoe júllie je huis willen inrichten of al hebben ingericht. Ga je voor strak en modern? Knus en warm? Veel hout of juist liever steen? Hecht je veel waarde aan grote, open ruimten of heb je liever alles dicht bij elkaar? Websites als Tumblr zijn een schat aan inspiratie op dit gebied, en ik heb zelf al wat voorbeelden verzameld van huizen die ik zelf erg tof vind: klik 1, klik 2, klik 3 Nu jullie! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik denk dat ik er tussenin ga zitten. Modern, strak maar toch ook warm en knus. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Websites als Tumblr zijn een schat aan inspiratie op dit gebied, en ik heb zelf al wat voorbeelden verzameld van huizen die ik zelf erg tof vind: klik 1, klik 2, klik 3 Wel jammer dat dit soort huizen vrijwel niet te vinden zijn in NL. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik houd meer van het knusse, kleine en warme wooninterieurs. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik denk dat ik er tussenin ga zitten. Modern, strak maar toch ook warm en knus. Oftewel; IKEA-stijl. Met alle respect hoor, maar burgerlijker kan het niet worden. Ik ben zelf een liefhebber van kleine huizen. Eén van mijn favorieten is dit huis, hoewel het misschien nog iets the klinisch is ingericht naar mijn smaak. Iets dichter bij huis is het huisje van Sluijmer in Utrecht, al vind ik het interieur van dat huis niet zo fantastisch. Een huis in Nederland dat mij wel van binnen en buiten kan bekoren is, wellicht een beetje cliché, het Rietveld-Schröderhuis. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Sorry, maar dat is geen IKEA Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik vind die urban style ook erg interessant, vooral in een grote, ruime ruimte. Zo'n bakstenen muur is dan ook leuk gepast. Verder hou ik van ietwat speciale, unieke en atypische interieurs. Vooral strak, en licht, maar toch met veel spulletjes van hier en daar. Dit blogje weerspiegelt goed wat ik leuk vind. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Sorry, maar dat is geen IKEA Vat het niet zo letterlijk op. Ik zeg enkel dat het in die stijl is, een typisch interieur dat je in een Vinexwijk zou verwachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.