iRico Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik was met wat vrienden wat freeroamen en toen vond ik dit: Is dit een verwijzing naar de zanger "De 3J's" ? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Zou kunnen, "Juan" lijkt op Jan. : https://nl.wikipedia.org/wiki/3JS Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Zou kunnen maar Rockstar gebruikt nooit de specifieke benaming wanneer ze een persiflage maken toch? Reageren
Joriz Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Het lijkt me sterk dat ze bij R* een verwijzing hebben geplaatst naar deze relatief onbekende Volendamse zangers (no offence). Ik kan de grap nog niet geheel plaatsen en moet meer zien van de teksten er omheen. Maar R* kennende is het of een Brits/Schotse grap, Amerikaanse grap of seksgrap. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Best wel apart, maar ik denk niet dat het de "3J's" zijn. En ik denk dat Rockstar geen Nederlandse toevoeging heeft gedaan aan personages. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Mischien dat het hier om gaat: http://en.wikipedia.org/wiki/%C2%A1Three_Amigos! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Eventjes naar het juiste subforum verplaatst. Een verwijzing naar de Volendamse groep lijkt me net iets te ver, altijd mogelijk natuurlijk, maar de "Three Amigos" van EnergyCorse lijkt me het meest waarschijnlijk afgaande op wat er allemaal staat. Zeker met de "The Three J'Amigo's!" Reageren
FGras Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Was er ook niet zo'n stragers and freaks missie met een paar Amigo's die wegvluchten van de "border security"? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Wel leuk gevonden. Denk niet dat R* onze 3J's bedoelt maar wel opmerkelijk voor de NL'ers onder ons Reageren
Nissan Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Heb je op het scherm ernaast al gekeken? Daar staat wie er in de 3 J's zitten. Ene Juan, daarna iets met Jo. Sluit de hele EE theorie dus al buiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.