cyrus_beukbaard Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Het zal helemaal liggen aan de support van rockstar. Als die op een gegeven moment z'n handen ervan aftrekt om zich volledig op de next gen te gaan richten zal het binnen no time dood zijn omdat hackers de hele boel zullen verneuken... Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 en veel mensen zijn niet van plan om GTA V dubbel aan te schaffen, althans dat zou ik niet doen. Dit topic spreekt je tegen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Wanneer het spel uit is, zullen we het zien Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Heb er gemengde gevoelens over. Enerzijds zal het allemaal wel meevallen aangezien lang niet iedereen werk heeft en dus genoeg geld heeft om een current-gen (PS4/Xbox One) te kopen. Bovendien vinden een heleboel mensen het onzinnig om twee keer dezelfde game te kopen, dus qua leegloop zal het allemaal wel meevallen. Aan de andere kant; de tijd loopt door. Mensen willen wat nieuws en zoeken hun heil dus bij een gloednieuwe console en kopen daar GTA V bij. Uiteraard denk ik dat Rockstar de 'current-gen gamers' wel vaker extra dingen geeft zoals een extra voertuig t.o.v. de PS3 en Xbox 360 gamers, omdat die natuurlijk ook meer/extra geld hebben uitgegeven. Al met al denk ik toch dat een échte leegloop nog wel even op zich laat wachten. Ik zou zeggen 2 à 3 jaar. Reageren
coolguynl Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 als ik geld zou hebben had ik al een ps4 maarja werkloos en elke maand mijn rekeningen moeten betalen hou ik niet veel over Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Bijlange na niet iedereen gaat meteen next-gen, dus Online op de 360 en PS3 zullen nog wel even blijven voortbestaan. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik ben echter niet van plan om over 1 jaar een PS4 te kopen. En ik hoop niet dat de online modus van de PS3 word afgeschaft. als de heist update is geweest komen er geen updates meer toch ? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Waar staat dat beschreven? Reageren
UberBug Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Vanwege de versprijding en er op verschillende servers gespeeld zal worden zal dit ongetwijfeld ten gunste zijn van de snelheid, minder mankementen en lagging. Ik denk dus dat dit alleen maar voor alle partijen goed en in positieve zin uit kan pakken! Reageren
Michael Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik denk dat het ook wel mee zal spelen hoe Rockstar Games dit gaan aanpakken. Als ze steeds weer nieuwe dingen gaan invoeren voor de next gen Grand Theft Auto met exclusieve updates die je niet kan krijgen op de current gen, dan denk ik dat er wel een grote groep mensen zouden gaan overstappen. Reageren
coolguynl Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 we zullen het wel zien als het zo ver is. aangezien ik toch geen geld heb voor een ps4 zal die er ook niet komen. en ik vind dat GTA toch echt op een playstation gespeeld moet worden en zal hem dus nooit voor de pc kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.