mekane Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Beste medeforumlingen ik wil misschien over stappen naar windows 8.1 PRO voor de 2e keer laatste keer dat ik het deed ( was windows8.1 PRO ) net uit en kon ik nog niet gamen. nu is me vraag is het nu mogelijk om wel te kunnen gamen en waar game je nou beter ? op windows 8.1 of windows 7 ? Reageren
Nissan Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Voor games werkt 7 beter. 8 is een beetje zoals XP vroeger was, werkt goed voor alles behalve games Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Voor games werkt 7 beter. 8 is een beetje zoals XP vroeger was, werkt goed voor alles behalve games Geen idee waar jij die "wijsheid" vandaan hebt, maar dat is de grootste kolder die ik gehoord hebt.Gamen op Windows 8 gaat gewoon prima, zolang je de juiste drivers maar geïnstalleerd zijn. Er was in het hele begin een issue met bepaalde oudere games waar de muis het niet goed deed onder Windows 8, maar dat is allang opgelost. Gamen op Windows 8 gaat gewoon prima. Daarnaast, waarom kon je niet "gamen"? Wat voor foutmelding(en) kreeg je? Wat deed er niet? Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 (bewerkt) Gewoon allebei even goed, maar het is maar wat je het fijnst vindt om mee te werken. Ik kan bijvoorbeeld totaal moeilijk dingen cracken op Windows 8, omdat ik gewoon niet weet waar sommige dingen staan. Met Windows 7 vind ik het makkelijker gaan, omdat ik weet waar alles staat. Bewerkt: 15 oktober 2014 door Nyltje Reageren
ricovs Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 (bewerkt) Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met gamen op Win 8.1 . Qua performance maakt het zo goed als geen verschil (klik) en waarschijnlijk is het zelfs beter omdat de kans groot is dat Win 8.1 langer updates krijgt dan Win 7. Dus het lijkt mij dat je weinig problemen zult hebben met upgraden. Gr Ricorvs Bewerkt: 15 oktober 2014 door ricovs Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik ben meer een voorstander van windows 7, veel handiger als windows 8. Ik vind dat "blokjes systeem" minder handig, je moet dan alles opzoeken. En trouwens een kennis van mij had ook een windows 8 laptop, maar die is na 2 maanden gecrasht. Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Naar mijn mening is het inderdaad geen probleem om te gamen op Windows 8(.1). Toen Windows 8 net uit kwam, zou het best zo geweest kunnen zijn dat sommige mensen last hadden met gamen op dat platform, puur vanwege het feit dat nog niet alle hardwarefabrikanten drivers voor hun materiaal uit hadden gegeven. Nu Windows 8 al een tijdje op de markt is, hebben de meeste (grote) hardwarefabrikanten die updates inmiddels naar buiten gebracht, waardoor de hardware nu dus geoptimaliseerd is voor Windows 8. Reageren
Dippie Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 (bewerkt) Ik heb al sinds Windows 8 uit kwam het OS op mijn PC staan. Ik speel niet veel games, maar met de games die ik speel heb ik nog nooit problemen gehad. Het maakt ook echt niet uit of je Windows 7 of Windows 8(.1) hebt, het ligt er puur aan wat jij een fijner OS vindt, zoals hier al eerder is aangegeven. Overigens ben ik helemaal weg van Windows 8.1, maar dat terzijde Ik heb daarnaast het idee dat Windows 8 net wat sneller en stabieler is dan Windows 7, maar het ligt natuurlijk ook aan de configuratie van je desktop/laptop. Ik ben meer een voorstander van windows 7, veel handiger als windows 8. Ik vind dat "blokjes systeem" minder handig, je moet dan alles opzoeken. En trouwens een kennis van mij had ook een windows 8 laptop, maar die is na 2 maanden gecrasht. Dat de laptop (met daarop Windows 8) van jou kennis gecrasht is, betekent niet direct dat elke laptop met Windows 8 na 2 maanden crasht. Bewerkt: 16 oktober 2014 door Dippie Reageren
mekane Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 bedankt voor alle reacties en meningen me dvdspeler is er spontaan half mee gestopt dus moest me computer via USB opnieuw instaleren en de keus is bij win7 gebleven omdat ik die enkel op me hdd had staan orginele kopie als backup dus tja. als ik een nieuwe SSD heb + dvdspeler word me keus toch wel windows 8 omdat ik mee wil gaan met de tijd en de kwaliteit uit me pc wil halen waar ik voor betaald heb ! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik heb al sinds Windows 8 uit kwam het OS op mijn PC staan. Ik speel niet veel games, maar met de games die ik speel heb ik nog nooit problemen gehad. Het maakt ook echt niet uit of je Windows 7 of Windows 8(.1) hebt, het ligt er puur aan wat jij een fijner OS vindt, zoals hier al eerder is aangegeven. Overigens ben ik helemaal weg van Windows 8.1, maar dat terzijde Ik heb daarnaast het idee dat Windows 8 net wat sneller en stabieler is dan Windows 7, maar het ligt natuurlijk ook aan de configuratie van je desktop/laptop. Ik ben meer een voorstander van windows 7, veel handiger als windows 8. Ik vind dat "blokjes systeem" minder handig, je moet dan alles opzoeken. En trouwens een kennis van mij had ook een windows 8 laptop, maar die is na 2 maanden gecrasht. Dat de laptop (met daarop Windows 8) van jou kennis gecrasht is, betekent niet direct dat elke laptop met Windows 8 na 2 maanden crasht. Zegt ie dat dan? Reageren
Dippie Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 (bewerkt) Ik ben meer een voorstander van windows 7, veel handiger als windows 8. Ik vind dat "blokjes systeem" minder handig, je moet dan alles opzoeken. En trouwens een kennis van mij had ook een windows 8 laptop, maar die is na 2 maanden gecrasht. Dat de laptop (met daarop Windows 8) van jou kennis gecrasht is, betekent niet direct dat elke laptop met Windows 8 na 2 maanden crasht. Zegt ie dat dan? Niet direct, maar hij doet het wel voorkomen alsof het een feit is. Tenminste, zo interpreteer ik die zin Maar goed, voor verdere vragen stuur je me maar een PB, heb geen zin om hier een discussie te voeren Bewerkt: 16 oktober 2014 door Dippie Reageren
Together Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Kunnen we dit geen algemeen topic maken? Zoja, mijn laptop is aanzienlijker slomer geworden na een jaar. Draait ook op windows 8.1. Vroeger starte hij in +- 5 seconden op, nu +-1 minuut. Hoe kan dit? Met bepaalde progamma's is hij ook langzamer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.