Kaitjee98 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Mooi zo! Dit maakt alles een stuk overzichtelijker. :-) Reageren
Venzio Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 (bewerkt) Zou het topic "iOS en iCloud" ook niet beter thuishoren in Smartphones & Gadgets in plaats van in Software? Vooral omdat iOS een mobiel OS is en het topic over Android ook daar naartoe verplaatst is. Misschien ook het "Ik zoek een nieuwe mobiel"-topic daar naartoe verplaatsen? Ik heb al eerder voorgesteld om dat topic naar het Hardware-subforum te verhuizen maar dat is toen bewust niet gedaan. Dat topic heeft best veel potentie maar staat nu gewoon op een gekke plek. Goede veranderingen verder! Geef ons nog even de tijd, ik en SpacyColours zullen alle topics handmatig over gaan plaatsen, ze komen z.s.m. aan de beurt! @Hieronder: Oeps... Bewerkt: 16 oktober 2014 door Venzio Reageren
SpacyColours Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Behalve topics die in Software staan, die mogen Big Boss en Megadreams lekker verplaatsen. :þ Reageren
Megadreams Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Het lijkt erop dat andere dat voor ons gedaan hebben. Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik heb gisteren inderdaad het een en ander verplaatst, maar blijkbaar was ik niet wakker genoeg om te beseffen dat iOS puur voor mobiele apparaten bedoeld is. Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Zeker positief nieuws. Ik hoop dat het hierdoor overzichtelijker en actiever wordt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Luxuries forum keert terug, onder andere naam dan. Goed bezig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.