Jump to content

Next Gen GTAV collectors edition


Finnboem

Recommended Posts

Dat is de pre-order bonus die je bedoelde Danger_Dog_Guy_7. ;)

Voor zover ik weet is er nog geen Special Edition aangekondigd voor de Next Gen consoles. Hou GTAForum in de gaten voor het laatste GTA nieuws!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je je exemplaar van PS3/X360 kunt overzetten naar PS4/X-One denk ik niet dat er een collectors Edition zal komen.

Dat gaat toch om het online gedeelte?

Ik heb nu de Xbox 360 versie en ga de PC versie kopen. Maar volgens mij krijg ik niet de benefits daarvan in de pc versie.

Link to comment
Delen op andere websites

De PC versie van GTA IV (en latere uitgaven van CW) kregen géén speciale edities. Ik denk dus dat de extra's van de Collectors Edition alleen zijn weggelegd voor degenen die hem voor de 360 en PS3 hebben aangeschaft. Als je bepaalde voorwerpen toch wil hebben, check Marktplaats en/of Ebay. De tas en de pet heb ik al vaak in de verkoop gezien daar.

Link to comment
Delen op andere websites

De collecters edition kost 499 op bol . com traantjes.gif

Nee, de Collectors Edition op Bol.com kost 405€ en het is die voor de PS3. Dit topic gaat over de PS4/X-One knipoog.gif.

>>> Door 'Crypteq: Bericht samengevoegd. Gelieve voortaan de bewerken-functie gebruiken om iets toe te voegen aan een bericht dat je net geplaatst hebt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

mensen die je de collectors editie voor ps3/x360 hebben gekocht nemen hun extras (autos wapens etc) mee naar de ps4/x1 is bevestigd door R*

Klopt en de ingame voorwerpen van de speciale edities (Khamelion, Hotknife, CarbonRS, Bullpup Shotgun, Pistol .50 en de Hammer kan je ook gewoon kopen in de next-gen versie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...