Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Shit, ben er vandaag niet meer aan toegekomen... Gelukkig betrof het een categorie die me net wat minder aanspreekt, laat dat een troost zijn. Haha, kan gebeuren. Er is overigens ook een PB gestuurd naar alle deelnemers. Hier kan je precies zien wanneer een nieuwe challenge online is. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Slechte start voor mij, eerste onjuist en tweede raadsel vergeten Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Iemand die AC/DC - Highway to hell kan verklaren? Reageren
Dexist Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) Ik heb hem dan wel niet geraden maar ik denk, AC/DC > wissel- en gelijkstroom> stroom/spanning > bliksem High> hoog/ snel Hell> beneden Maar ik was er niet opgekomen Bewerkt: 22 oktober 2014 door Dexist Reageren
Dippie Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) Oh man, 'AC/DC - Highway to hell' is wel héél ver gezocht... ik begrijp 'm nog steeds niet eigenlijk... Iemand die AC/DC - Highway to hell kan verklaren? Bewerkt: 22 oktober 2014 door Dippie Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Achja, ik ben blij dat niemand hem had. Inderdaad wel erg ver gezocht, ik had zelf Electric Light Orchestra - Don't Bring Me Down. Dacht natuurlijk gelijk aan AC/DC, maar die band had in mijn ogen te weinig te maken met iets als bliksem. 'Electric Light' leek mij veel logischer Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Had ook don't bring me down van ELO. Hopelijk brengt die van vandaag goede hoop, had erg gauw een antwoord, maar je weet maar nooit... Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Toevallig, ik kwam eveneens op Don't Bring me Down, hoewel ik er nog zeer sterk mijn twijfels bij had. Misschien was het juiste antwoord inderdaad wat té vergezocht, als je het mij vraagt. Hij valt op zich wel te verklaren: Highway impliceert dat je met een redelijke vaart gaat, de hel zit beneden en ja, AC/DC verwijst naar elektriciteit. De link tussen de naam AC/DC en bliksem had ik zelf niet gelegd, is dat misschien net wat een brugje te ver? Hoe dan ook, de moeilijkheidsgraad is wat opgeschroefd, dat valt te merken. Reageren
aron24 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Twee fout, ik ga laatste worden. ! Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ik zal het antwoord eens eventjes verklaren. Het logo van AC/DC bevat een bliksemschicht = Bliksem Highway = Snel to = Naar Hell = Beneden Reageren
Dexist Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Opdracht 5 had ik goed, maar waar staat "en als laatst" voor? Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 "Heaven" is het laatste wat je 'doet'. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) Ik dacht dat de hemel het 'eindstation' is. Naar de hemel gaan is als het ware het laatste wat er in je leven gebeurt. Volgens sommigen dan. ninja'd Bewerkt: 24 oktober 2014 door _Night-Men_ Reageren
Dexist Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ah vandaar, ik had boven ook al vertaald naar Heaven. Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Er zaten echt een paar moeilijke (vergezochte ) raadsels bij dit keer, maar dat maakt het alleen maar leuk. _Night-Men_ gefeliciteerd met je eerste plaats, zes goed, netjes hoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.