Bassieboy35 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Gefeliciteerd! Ben trots op mijzelf, 3 keer niets ingezonden en toch nog een derde plek. ^^ Reageren
Dexist Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Gefeliciteerd Night-Men! Ik had zelf niet verwacht dat ik op het podium zou staan , ik had meteen de eerste drie opdrachten fout(waarvan de tweede vergeten...) Maar "gelukkig" hadden meerderen de opdrachten vergeten Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Gefeliciteerd, winnaars! Zelf excuseer ik mij voor mijn ietwat passieve houding (merendeel niet ingezonden): het is een briljant concept voor een contest, maar afgelopen week was ik weinig thuis tijdens het inzendmoment en dacht ik er niet veel aan. Volgende keer beter, bedankt voor de organisatie! Nog in het licht van het inzendmoment: is het mogelijk om bij een eventuele volgende editie de deadline op 0:00 te zetten? Biedt iets meer speling en mogelijkheid tot inzenden. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Bedankt voor de felicitaties Kudos naar de organistatie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.