Jump to content

gta 5 doet het niet


monster11111

Recommended Posts

hallo beste mensen ik heb pas een gta 5 spel gekocht maar om de half uur loopt die vast maar er zit geen ene krasje op en de lens is ook nieuw daar kan het dus ook niet aan liggen kunnen jullie me helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Raar, heb je al geprobeerd de gamedata (niet de savedata) te verwijderen en opnieuw te installeren?

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/369/~/remove-ps3-game-data-utility-files

https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200966588-GTA-Online-freezes-all-the-time-

Wat Rockstar ook wel eens zegt, dat is alle stekkers uit je PS3/ Xbox360(?) moet trekken en weer terug te stoppen in de console. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar hij loopt dan helemaal vast en bij andere spelen heb ik er geen last van

is er dan geen kans dat alles kapot gaat

>>> Door 'Crypteq: Bericht samengevoegd. Gelieve voortaan de bewerken-functie gebruiken om iets toe te voegen aan een bericht dat je net geplaatst hebt.<<<

Bewerkt: door Crypteq
Bericht samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem nieuw in de winkel gekocht of tweedehands?

Mijn Xbox versie is namelijk ook tweedehands en daar zit ook geen crashen op maar die crasht ook om het halfuur.

Geen idee wat het veroorzaakt, maar hij zegt meestal dat er iets mis is met de installatie (zelf naar 4x het opnieuw installeren :{)

Als je hem nieuw hebt zou ik er mee terug gaan :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Kan zo wezen dat er iets mis is met de cd of installatie cd, mijn Gta v(ook 2dehands) heeft ook geen krassen op de cd.

Maar hij valt zomaar uit meestal naar een uur spelen, geen idee wat het veroorzaakt..

maar als je geen idee heb wrm denk je dan dat het aan de cd-rom ligt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...