Dutchy3010 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Op 22 oktober 2013, dus nagenoeg een jaar geleden, opende @Narukami een topic over Achievements. Hij maakte mij enorm enthousiast over het idee. Gevolg: een PM-wisseling en een topic in het GM-forum. Dit zou best een leuke toevoeging kunnen zijn voor ons forum! Enige tijd later werd de knoop doorgehakt: de achievements moesten er komen. Toen begon het werk pas echt: brainstormen, opzetten en uitwerken. Gelukkig wilde Thundercover de uitdaging aannemen om het systeem te ontwikkelen. Hieronder een korte uitleg van het systeem. Voor het behalen van bepaalde mijlpalen op het forum kan je achievements verdienen. Mijlpalen kunnen zijn het behalen van een bepaalde rang zoals Superlid of Moderator, het behalen van een vastgesteld aantal berichten in een specifiek subforum of het behalen van een aantal forumawards. Een overzicht van de te verdienen achievements kan je hier bekijken. Wil je weten welke achievements recent door forumleden zijn behaald? Daarvoor kan je hier terecht. Beide overzichten zijn ook te bereiken via het inhoudsblok rechts op de forumindex. In het inhoudsblok staan de laatste vijf behaalde achievements. Op je profiel in het tabje 'Achievements' staat een overzicht van de door jou behaalde achievements. Dit tabje is bij iedereen makkelijk te bereiken via het mini-profiel naast ieders bericht, mits diegene tenminste één achievement heeft. De uitreiking van de achievements kan op twee manieren plaatsvinden. De eerste manier is automatisch. Elke nacht wordt er gecontroleerd of je achievements met betrekking tot een aantal berichten of profielbezichtigingen hebt verdiend. Het kan dus even duren totdat je een achievement toegewezen hebt gekregen. De tweede manier is dat de achievement handmatig door een admin aan je toegekend wordt. Dit zal gebeuren bij achievements die (nog) niet automatisch te controleren zijn, zoals achievements voor een behaalde rang, het winnen van contests of het schrijven van tutorials. Denk je recht te hebben op een bepaalde achievement, dan kan je een aanvraag indienen in het aanvraagforum. Een administrator zal jouw aanvraag behandelen. Bij onduidelijkheden kan je terecht in het algemene subforum met betrekking tot Achievements. Wij vragen wel even jullie geduld om alles te installeren en de eerste achievements uit te delen. Bij deze wil ik Thundercover bedanken voor zijn vele inzet bij het maken van dit systeem. Daarnaast wil ik Narukami bedanken voor het idee! Wij zijn ervan overtuigd dat het een leuke toevoeging is aan ons forum. Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Leuk idee en ik heb inmiddels mijn eerste mogen ontvangen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Ziet er goed uit! Hoe wordt de achievement School's Out beoordeeld? Hangt dat af van een aantal reacties of bijvoorbeeld als de tutorial is toegevoegd aan de tutorial list? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Super leuk dat dit op het forum is! Ik ben in games al een achievement hunter en nu ook op het forum! Ik vind het geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Leuk! Hopen dat het de activiteit in enkele fora doet opleven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik ben best extreemMaak je eigen Gang aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Super! De uitwerking ziet er nu al fantastisch uit, dit gaat zeker goed uitpakken. Heb één en ander even doorgespit, mijn bewondering voor je inspanning neemt alsmaar toe, Thundercover. Super! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 (bewerkt) Super! De uitwerking ziet er nu al fantastisch uit, dit gaat zeker goed uitpakken. Vooral deze: Respect++ Het steunen van GTAGames.nl door geen adblocker te gebruiken. Bewerkt: 17 oktober 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Cool! Een paar van mijn Achievement ideeën zijn erin verwerkt! Vet om te zien dat er wat mee gedaan is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Zullen veel mensen niet een crew even snel aanmaken voor. Ik ben best extreem Maak je eigen Gang aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik dacht al "Wat is dit weer in mijn postvak?". Ziet er leuk uit maar het is allemaal nog te vaag om te begrijpen via GTAF op mijn mobiel. Het zal straks wel duidelijker worden als ik op m'n laptop ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Super leuk om te zien dat dit fantastische idee ook in werking is genomen! Complimenten naar Narukami voor het idee, en Thundercover zijn harde werk! Dit maakt GTAForum nog leuker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Leuk idee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Leuk idee. Maar ik had wel verwacht dat Dutchy er wel wat meer had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Zolang Dutchy niks aanvraagt, heeft ze ook niks. Leuk idee, zo'n systeem. Even kijken wat m'n 'gamerscore' is, tot zo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.