3L1077 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Geniaal! Ik kan nu op mobiel nog niet alles zo goed bekijken, maar ik kreeg daarstraks een PM met al een leuk icoontje. Mooi ontworpen! Topinitiaief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Erg goede innovatie, iets nieuws en iets wat bij de tijd hoort. Erg goed werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Super nice. Ik denk dat het forum wel aan een kleine verandering toe is. En ik vind dit persoonlijk een geweldig idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Aaah, toch awesome om zien dat het er eindelijk is! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Misschien is het trouwens ook leuk als stammen achievements kunnen krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Top idee! Lijkt mij een grappige toevoeging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Dit gaat lachen worden, nu wordt er nóg meer gespamt op het forum Iedereen die graag achievements wilt gooit nu overal berichten neer.. Het idee is leuk, de uitwerking is ook netjes gedaan, maar ik zou dan toch andere achievements kiezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik vind het wel een leuk idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Leuk idee, denk dat dit voor veel leden als stimulans gaat werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Suggestie: maak er een linkje van in het miniprofiel. Wel zo makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Awesome! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Best wel leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Dit gaat lachen worden, nu wordt er nóg meer gespamt op het forum Iedereen die graag achievements wilt gooit nu overal berichten neer.. Het idee is leuk, de uitwerking is ook netjes gedaan, maar ik zou dan toch andere achievements kiezen De regels van dit forum blijven bestaan. Postboosten is nog steeds niet toegestaan en daar zal ook zeker een opmerking over worden gemaakt. Dan loop je het risico om geband te worden en dan worden al je achievements afgenomen. Daarbij; als wij vinden dat iemand door middel van postboosten een achievement te pakken heeft, dan pakken wij die zonder schroom af. Leuk idee. Maar ik had wel verwacht dat Dutchy er wel wat meer had. Haha, komt nog wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Suggestie: maak er een linkje van in het miniprofiel. Wel zo makkelijk. Ik wou precies hetzelfde zeggen. Gewoon 'x achievements' klikbaar maken, links onder de avatar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Een erg prachtige toevoeging! Ik ga zo wel een paar achievements claimen die ik nog moet krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.