Froodooo Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Hoe minder je over die "Can't you hear the thunder?"-achievement weet, hoe groter de kans is dat je 'm ooit zult krijgen. Denk ik. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ik zie de crew er nog best wel voor aan om die achievement gewoon aan random mensen te geven. En iedereen maar denken wat het inhoudt.. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ik zit in die crew en ik weet niet eens wat het inhoudt Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 De crew en uitspraken over de Thundercover-achievement dient men natuurlijk wel met de nodige korreltjes zout te nemen. Reageren
larfje94 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ik vermoed dat ik het al weet.. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Hij is ook best simpel. Goed nadenken en je zal het weten. Ik ga verder niets verklappen, het moet wel leuk blijven. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Hij is ook best simpel. Goed nadenken en je zal het weten. Ik ga verder niets verklappen, het moet wel leuk blijven. Ik werd afgeleid door dat hoofd van Piet. Ik kan me niet meer concentreren en nadenken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.