Nyltje Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Got the brains Verzin een nieuw achievement. Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Hmm, achievements van naamsveranderingen vind ik niet zo'n goed idee. (Als ik dat mag zeggen natuurlijk) @Thundercover: Ah, sorry, nog niet gezien. Zal straks op de pc alles eens bekijken. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 "Joriz" - Heb een registratiedatum uit het jaar 2003. "PatrickW" - Heb een registratiedatum uit het jaar 2004. "Thundercover" - Heb een registratiedatum uit het jaar 2005. "Dutchy3010" - Heb een registratiedatum uit het jaar 2006. "Hanneswasco" - Heb een registratiedatum uit het jaar 2007. "Jacky-2007" - Heb een registratiedatum uit het jaar 2008. "Guardian1980"- Heb een registratiedatum uit het jaar 2009. Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Citizen Guard Rapporteer een bericht Talkative Spendeer 5 uur in de chat GTA-clopedia Word WikiGTA-medewerker In The Hood Word lid van een gang Blog this, Blog that Schrijf in of voor een blog* *Niet speciaal voor OWN, zoals eerder al gesuggereerd Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Keep on Bleeting Plaats 10 status-updates. Het idee achter "Why Did I Move Here" vind ik wel leuk. @TrueSkum: Inderdaad. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Het idee achter "Why Did I Move Here" vind ik wel leuk. je bedoelt deze? Why Did i Move Here? Post minstens één keer in alle GTA gerelateerde fora. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Being creative Verander je gebruikerstitel Allergic for standards Verander 10 keer je avatar Keeping it simple Behoudt een avatar voor 12 maanden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Leuke suggesties allemaal! Maar denk goed na: - Een achievement moet wel iets zijn waarmee je echt wat bereikt hebt. Veranderen van gebruikstitel, klikken op advertenties, plaatsen van statusupdates...dat zijn niet echt "mijlpalen". - Een achievement moet uitvoerbaar zijn, dat zijn ze lang niet allemaal. - Veel achievements is niet leuk. We kunnen af en toe een paar erbij stoppen, maar uiteindelijk is de waarde van achievements een stuk lager als je er 200 kunt halen dan wanneer het er maar 30 zijn. - Het moet bepaald gedrag wat we wensen bevorderen en wat we niet wensen natuurlijk niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Het lijkt me wel een goed idee om enkele easy to get achievements erbij te doen. Op deze manier stimuleer je men om de achievements waar je wat meer moeite voor moet doen ook te halen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Het lijkt me wel een goed idee om enkele easy to get achievements erbij te doen. Op deze manier stimuleer je men om de achievements waar je wat meer moeite voor moet doen ook te halen. Die hebben we ook! Daarom hebben we verschillende niveau's; brons zijn relatief eenvoudig, goud zijn relatief moeilijk. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 (bewerkt) Het lijkt me wel een goed idee om enkele easy to get achievements erbij te doen. Op deze manier stimuleer je men om de achievements waar je wat meer moeite voor moet doen ook te halen. Die hebben we ook! Daarom hebben we verschillende niveau's; brons zijn relatief eenvoudig, goud zijn relatief moeilijk. Dat snap ik en heb ik ook gezien. Maar ik had het meer over suggesties die hier gepost waren, en die ook haalbaar zijn. Zoals die wat Trueskum voorstelde bijvoorbeeld. Why Did i Move Here? Post minstens één keer in alle GTA gerelateerde fora. Trouwens wat is de "Can't you hear the thunder" achievement precies? Bewerkt: 18 oktober 2014 door .Sharingan Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Searching Love (Brons) -Plaats 250 posts in het GTA Serie forum. (Een actiever forum, dus dat getal kan ook omhoog naar 500, kan anderzijds ook een makkelijke algemene achievement zijn) Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 (bewerkt) Wellicht kan je dezelfde achievement in meerdere stappen doen, om zo alsnog de drive naar een mijlpaal erin te houden. Bijv. (mario vind ik een beetje een vreemde naam ) Mr. Teal (brons) Plaats 100 posts in het GTA Vice City forum. Mr. Black (zilver) Plaats 250 posts in het GTA Vice City forum. Tommy Vercetti (goud) Plaats 500 posts in het GTA Vice City forum. *Vice City Expert* (platina) Plaats 1000 posts in het GTA Vice City forum. Als zoiets, naar mate de activiteit op dat forumgedeelte, kan verzonnen worden zou dat echt mooi zijn Bewerkt: 18 oktober 2014 door NicolaB Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Het idee achter "Why Did I Move Here" vind ik wel leuk. je bedoelt deze? Why Did I Move Here? Post minstens één keer in alle GTA gerelateerde fora. Inderdaad een goed idee, maar dan zou ik ervoor pleiten om de lat nog ietsjes hoger te leggen (10 - 25 posts?). Anders is het wel een erg makkelijke achievement, ik vraag me af hoe wenselijk dat is. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Wellicht kan je dezelfde achievement in meerdere stappen doen, om zo alsnog de drive naar een mijlpaal erin te houden. Bijv. (mario vind ik een beetje een vreemde naam ) Mr. Teal (brons) Plaats 100 posts in het GTA Vice City forum. Mr. Black (zilver) Plaats 250 posts in het GTA Vice City forum. Tommy Vercetti (goud) Plaats 500 posts in het GTA Vice City forum. *Vice City Expert* (platina) Plaats 1000 posts in het GTA Vice City forum. Als zoiets, naar mate de activiteit op dat forumgedeelte, kan verzonnen worden zou dat echt mooi zijn Het nadeel is dat er geen mogelijkheden zijn om 1000 posts te plaatsen. De cijfers die ik eerst gebruikte waren duizendtallen. Dat is gewoon niet (meer) uitvoerbaar. De Vice City fora zijn gewoon niet zo druk meer als eerst. Dit telt voor alle oudere GTA's. Vandaar dat de nummers bijgewerkt zijn. Achievements dienen activiteit te bevorderen, niet om te spammen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.