Cabyon Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Comeback King Verkrijg promotie nadat je eerder gedegradeerd werd Vond 't wel een leuke Je wilt graag nog 'n achievement? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Street Clown Word in 1 dag door 3 verschillende leden gequote in Quote van de Maand .. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Comeback King Verkrijg promotie nadat je eerder gedegradeerd werd Vond 't wel een leuke Je wilt graag nog 'n achievement? Natuurlijk, daar doen we het voor, maar ik zou niet de enige zijn die 'm zou binnenhebben. Men vraagt om moeilijk te behalen dingen, en dit is niet echt simpel... So.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Maar de meeste leden behouden de titel gewoon Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Comeback King Verkrijg promotie nadat je eerder gedegradeerd werd Vond 't wel een leuke Je wilt graag nog 'n achievement? Natuurlijk, daar doen we het voor, maar ik zou niet de enige zijn die 'm zou binnenhebben. Men vraagt om moeilijk te behalen dingen, en dit is niet echt simpel... So.. Makkie. Ik stop even als admin en krijg dan toch ineens "spijt" en hoppa; achievement binnen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Comeback King Verkrijg promotie nadat je eerder gedegradeerd werd Vond 't wel een leuke Je wilt graag nog 'n achievement? Natuurlijk, daar doen we het voor, maar ik zou niet de enige zijn die 'm zou binnenhebben. Men vraagt om moeilijk te behalen dingen, en dit is niet echt simpel... So.. Makkie. Ik stop even als admin en krijg dan toch ineens "spijt" en hoppa; achievement binnen. Zo kan je 'm ook binnenhalen maar het zou best pussie zijn. Reageren
Michael Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik zat even te kijken tussen mijn achievements, en daar stonden twee achievements waarvan mij wel iets opmerkte. Waarom is de Upstanding Citizen achievement eigenlijk brons, en de Respect achievement zilver? Want het lijkt mij dat het moeilijker zou zijn om een promotie naar Superlid te krijgen, dan GTAForum op je whitelist te zetten. Misschien een suggestie om het te verwisselen? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik zou dan allebei zilver doen aangezien het steunen van het forum belangrijk is voor het bestaan Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik weet het niet Verander je naam 5 keer Je kan je naam maar 1 keer veranderen. niet na een generaal pardon. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik weet het niet Verander je naam 5 keer Je kan je naam maar 1 keer veranderen. niet na een generaal pardon. Dan heb je in totaal 2 naamswijzigingen kunnen ondergaan, met terug veranderen niet meegerekend. Zijn er nog altijd geen 5. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik weet het niet Verander je naam 5 keer Je kan je naam maar 1 keer veranderen. niet na een generaal pardon. Dan heb je in totaal 2 naamswijzigingen kunnen ondergaan, met terug veranderen niet meegerekend. Zijn er nog altijd geen 5. En het wordt onoverzichtelijk als iedereen steeds z'n naam gaat veranderen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Vind het wel schattig, tussen 19 en 20 oktober zijn er 3 gangs bij gekomen, waarvan een leider toegeeft dat de achievement een reden van (her)starten is. Al schiet het tot nu toe niet echt op, geen enkele heeft een lid die zich aangemeld heeft voor te joinen. Wanneer is een gang 'succesvol' voor deze achievement? Wanneer er 4 leden zijn incl. gangtalk? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Moeten ze die achievement maar verwijderen; was te verwachten :$ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Wanneer is een gang 'succesvol' voor deze achievement? Wanneer er 4 leden zijn incl. gangtalk? Yes Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Wel meer dan dat, het moet het ook een bepaalde tijd als Gang volhouden. Zo heb ik voor mijn gang Army of the Pharaohs geen achievement gekregen, die is in totaal een dag of 10 een gang geweest (dus niet meer in oprichting), en da's te kort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.