Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Het lijkt me dat enkel de geslaagde gangs van 2014 (en later) in aanmerking zijn gekomen voor de achievement. (of zelfs slechts de huidige) Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Er wordt nog overleg gepleegd over waar aan voldaan moet worden alvorens deze achievement uitgereikt kan worden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Ik zou het vreemd vinden als bij slechts 4 leden de leider al deze achievement krijgt, zou imo logischer zijn als de eis zegt 6 actieve leden en dan gaat de timer in voor bijvoorbeeld 3 maanden, en daarna krijgt de leider deze achievement, als voorbeeld. Bij een te lage eis zou mij niks verbazen dat na het unlocken desbetreffende gang doodbloed, ten kosten van de wel serieuze gangleden. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Dat zijn zaken die wij ook nog druk aan het bespreken en overwegen zijn. Het spreekt natuurlijk voor zich dat we proberen te voorkomen dat mensen een gang starten, vier leden verzamelen, de achievement binnenhengelen en vervolgens het schip verlaten. Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat er wel écht iets gepresteerd moet worden alvorens deze achievement wordt uitgereikt. Het mooiste zou zijn als deze achievement mensen uitdaagt en aanmoedigt om serieus een gang op te zetten en daar proberen een succes van te maken. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) de eisen moeten hoger zijn. Ik maak een gang aan en nodig bijv. tjarda, ezra en kaiskillzz uit, hun joinen die gang en na het behalen van die achievement sluiten we de gang en maakt bijv. tjarda een gang aan enz. enz. Is het niet handiger om die achievement uit het systeem te halen? Bewerkt: 24 oktober 2014 door TheDutchWesley Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Er wordt nog overleg gepleegd over waar aan voldaan moet worden alvorens deze achievement uitgereikt kan worden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Een tijdsperiode zou niet verkeerd zijn. 'Behoudt een succesvolle gang minimaal 6 maanden.' Reageren
Votair Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 Modder Maak een mod en plaats hem te download op het forum. Reageren
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 (bewerkt) Ik weet het niet Verander je naam 5 keer Je kan je naam maar 1 keer veranderen. niet na een generaal pardon. Dan heb je in totaal 2 naamswijzigingen kunnen ondergaan, met terug veranderen niet meegerekend. Zijn er nog altijd geen 5. Incorrect, de limiet op naamswijzigingen is ''pas'' op 4 mei 2005 ingevoerd. Zodoende kunnen leden die hun naam voor die datum gewijzigd hebben meer dan vier naamswijzigingen op hun naam hebben staan. Daarnaast hebben er met dagen als 1 april ook ooit incidentele naamswijzigingen plaatsgevonden. Mocht een dergelijke achievement dezelfde ''vanaf 2014''-regel hebben als andere achievements dan zou het nog lang duren voor een dergelijke achievement uitgereikt wordt. Nog twee suggesties: Pensioengerechtigd 67 jaar actief op het forum Onkruid vergaat niet 365 dagen lang dagelijks inloggen Bewerkt: 28 oktober 2014 door Dotz Reageren
Together Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 67 jaar?! Is dat niet een beetje veel? Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 67 jaar?! Is dat niet een beetje veel? Dan is Gta al uitgestorven. Reageren
RUBENN Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 (bewerkt) Easter Egg expert Vind een easter egg in een bepaalde GTA en post het op het forum. 67 jaar?! Is dat niet een beetje veel? Dan is Gta al uitgestorven. Dan is het juist een achievement waard als je het blijft spelen! Bewerkt: 29 oktober 2014 door im_ruben Reageren
Niked Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 En als het dan niet is uitgestorven zitten we bij GTA 25. James Bond Bezoek 5.000 profielen. Meeting legende Woon 10 meetings bij. Reageren
Votair Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Schoffie Word lid van een gang. Reageren
AXIO Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2014 (bewerkt) BAAS Gewoon een keiharde baas zijn met een leven naast het forum. Bewerkt: 30 oktober 2014 door AXIO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.