Ezra24rct3 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik weet niet echt of het een goede naam is, maar iedereen met 1+ posts zou toch de Achievement 'First Blood' moeten krijgen? Bedoel, ik zit in de 2500, maar heb 0 achievements. En sommige zal ik dan toch niet kunnen krijgen omdat ik al veel hoger zit qua postcount etc? T is wel iets wat ik me dan afvraag... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Wij vragen wel even jullie geduld om alles te installeren en de eerste achievements uit te delen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 @ERRWINS En vooral nu, het systeem is net ingegaan en alle admins en (global)moderators zijn waarschijnlijk alles aan het invullen. Het systeem is gloednieuw dus het moet nog even op gang komen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Het is natuurlijk niet te doen om aan iedereen die ooit een post geplaatst heeft handmatig een achievement toe te kennen. Daarom zal dit ook automatisch gebeuren. Daar kan soms wel wat vertraging op de lijn zitten (wordt 's nachts uitgevoerd). Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Aha nu is t ook duidelijk voor mij Reageren
DennisBerry Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Mooi zo'n achievement Mijn eerste! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.