Jump to content

[SERIE] Hell on Wheels

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Untitled-1-3.jpg

Sinds een poos ben ik begonnen met de serie, Hell on Wheels. Toen ik voor het eerst die titel hoorde dacht ik meteen aan een docu, toch bleek het niet zo te zijn. Hell on Wheels gaat over een groep mensen die werken voor Union Pacific Railroad. Deze mensen worden constant aangevallen door andere groeperingen zoals indianen. Wat je ook behoorlijk terugziet in deze serie is dat er steeds meer gelijkheid komt tussen 'negers' (toen der tijd, slaven) en de blanke personen. Daardoor krijgt deze serie een boeiend verhaal. Zie hieronder een trailer (S01):

https://www.youtube.com/watch?v=zWx0Gy7FitA

Zijn er meer mensen die dit volgen?

Bewerkt: door Wesley
Geplaatst:

Leuk om te zien dat er nog mensen kijken naar deze minder bekende (en ondergewaardeerde) serie. Ik ben recent begonnen met het tweede seizoen, en ik vind het een fantastische reeks. Als je westerns/Red Dead Redemption goed vindt, moet je deze serie zeker bekijken. Alleen hoop ik dat ze deze serie niet gaan uitmelken (iets wat tegenwoordig helaas te vaak gebeurt).

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Gisteren begonnen, ik ben er vrij zeker van dat dit een blijvertje is. De afleveringen kijken lekker weg en de serie heeft uiteraard een fantastische historische setting. Ik moet zeggen dat ik het verhaal tot nu toe niet heel diepgaand of speciaal vind (eerder wat voorspelbaar), maar toch wel bevredigend en best spannend op z'n tijd.

Nadat ik Breaking Bad een tijdje terug uit had gekeken had ik me voorgenomen om daarna Game Of Thrones te gaan kijken, maar dit lokt me op het moment toch ietsjes meer. Dit gaan we nog eventjes volgen. smile3.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...