Wesley Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 (bewerkt) Sinds een poos ben ik begonnen met de serie, Hell on Wheels. Toen ik voor het eerst die titel hoorde dacht ik meteen aan een docu, toch bleek het niet zo te zijn. Hell on Wheels gaat over een groep mensen die werken voor Union Pacific Railroad. Deze mensen worden constant aangevallen door andere groeperingen zoals indianen. Wat je ook behoorlijk terugziet in deze serie is dat er steeds meer gelijkheid komt tussen 'negers' (toen der tijd, slaven) en de blanke personen. Daardoor krijgt deze serie een boeiend verhaal. Zie hieronder een trailer (S01): https://www.youtube.com/watch?v=zWx0Gy7FitA Zijn er meer mensen die dit volgen? Bewerkt: 18 oktober 2014 door Wesley Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Ziet er interessant uit! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Ja, eens in de gaten houden. Lijkt mij wel vet Reageren
Delvarik Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Heb net de eerste episode gezien, toen zag ik dit staan ^^ Maar hij lijkt mij echt super vet! Reageren
Platypus Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Leuk om te zien dat er nog mensen kijken naar deze minder bekende (en ondergewaardeerde) serie. Ik ben recent begonnen met het tweede seizoen, en ik vind het een fantastische reeks. Als je westerns/Red Dead Redemption goed vindt, moet je deze serie zeker bekijken. Alleen hoop ik dat ze deze serie niet gaan uitmelken (iets wat tegenwoordig helaas te vaak gebeurt). Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Gisteren begonnen, ik ben er vrij zeker van dat dit een blijvertje is. De afleveringen kijken lekker weg en de serie heeft uiteraard een fantastische historische setting. Ik moet zeggen dat ik het verhaal tot nu toe niet heel diepgaand of speciaal vind (eerder wat voorspelbaar), maar toch wel bevredigend en best spannend op z'n tijd. Nadat ik Breaking Bad een tijdje terug uit had gekeken had ik me voorgenomen om daarna Game Of Thrones te gaan kijken, maar dit lokt me op het moment toch ietsjes meer. Dit gaan we nog eventjes volgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.