kill-bith Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Hoi ik ben mijn wachtwoord kwijt om in te loggen. Ik heb het zeLfde wachtwoord gebruikt als voor mijn email en nu zie il ook geen optie meer om hem te herstellen. Kan iemand mij helpen of zeggeN waar ik het anders moet vragen? Er staat links boven psn? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 (bewerkt) Je kunt beter een privé-bericht sturen naar één van de Administrators. Ik raad aan om het te sturen naar Joriz. Oh wacht, ik dacht dat het van het forum was. Bewerkt: 18 oktober 2014 door Twedeldie Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Waarvan ben je precies je wachtwoord kwijt? Van PSN? Of iets anders? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik heb dan geen ervaring met PSN of PS4/ PS3 Maar beetje googlen heb ik dan wel weer ervaring. Hier de link om je password te resetten https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1931 Hier het begin menu om keuze te maken wat je probleem is met het wachtwoord + oplossingen https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2539/~/change-and-reset-password Succes! Reageren