Jump to content

wachtwoord kwijt. zelfde als email


kill-bith

Recommended Posts

Hoi ik ben mijn wachtwoord kwijt om in te loggen. Ik heb het zeLfde wachtwoord gebruikt als voor mijn email en nu zie il ook geen optie meer om hem te herstellen. Kan iemand mij helpen of zeggeN waar ik het anders moet vragen? Er staat links boven psn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan geen ervaring met PSN of PS4/ PS3

Maar beetje googlen heb ik dan wel weer ervaring.

Hier de link om je password te resetten

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1931

Hier het begin menu om keuze te maken wat je probleem is met het wachtwoord + oplossingen

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2539/~/change-and-reset-password

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor het antwoord energycorse.

Ik speel zelf geen GTA, als je in wilt loggen om online te spelen is dat dan van playstation network (PSN) of iets anders?

Hij zij tegen mij dat hij nu met meerdere spellen niet meer online kon dus dan neem ik aan dat GTA geen apart wachtwoord heeft.

Die link die jij gaf heb ik in het nederlands opgezocht http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5604/p/491/session/L3RpbWUvMTQxMzcwMjEwMC9zaWQvRW42U3llNW0=#

als ik dan druk op "ik ben mijn wachtwoord vergeten" en dan op "Als je niet aan al deze vereisten voldoet, klik dan hier om te lezen hoe je je wachtwoord opnieuw kunt instellen." dan staat er "Ben je ouder dan 18 jaar en heb je een master-account? E-mail ons dan via het e-mailadres van je aanmeldings-id als je daar toegang toe hebt, of e-mail ons via een ander bereikbaar e-mailadres."

maar naar welk email adres ik hun een mail kan sturen staat er dan niet bij.

ik heb wel een telefoonnummer gevonden dus ik denk dat ik die maandag dan maar ga bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het ook al via de PSN website op de computer geprobeerd?

(Stappen staan in spoiler)

Ga naar de PSN website