Jump to content

wachtwoord kwijt. zelfde als email


kill-bith

Recommended Posts

Hoi ik ben mijn wachtwoord kwijt om in te loggen. Ik heb het zeLfde wachtwoord gebruikt als voor mijn email en nu zie il ook geen optie meer om hem te herstellen. Kan iemand mij helpen of zeggeN waar ik het anders moet vragen? Er staat links boven psn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan geen ervaring met PSN of PS4/ PS3

Maar beetje googlen heb ik dan wel weer ervaring.

Hier de link om je password te resetten

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1931

Hier het begin menu om keuze te maken wat je probleem is met het wachtwoord + oplossingen

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2539/~/change-and-reset-password

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor het antwoord energycorse.

Ik speel zelf geen GTA, als je in wilt loggen om online te spelen is dat dan van playstation network (PSN) of iets anders?

Hij zij tegen mij dat hij nu met meerdere spellen niet meer online kon dus dan neem ik aan dat GTA geen apart wachtwoord heeft.

Die link die jij gaf heb ik in het nederlands opgezocht http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5604/p/491/session/L3RpbWUvMTQxMzcwMjEwMC9zaWQvRW42U3llNW0=#

als ik dan druk op "ik ben mijn wachtwoord vergeten" en dan op "Als je niet aan al deze vereisten voldoet, klik dan hier om te lezen hoe je je wachtwoord opnieuw kunt instellen." dan staat er "Ben je ouder dan 18 jaar en heb je een master-account? E-mail ons dan via het e-mailadres van je aanmeldings-id als je daar toegang toe hebt, of e-mail ons via een ander bereikbaar e-mailadres."

maar naar welk email adres ik hun een mail kan sturen staat er dan niet bij.

ik heb wel een telefoonnummer gevonden dus ik denk dat ik die maandag dan maar ga bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het ook al via de PSN website op de computer geprobeerd?

(Stappen staan in spoiler)

Ga naar de PSN website

ETwDH7N.png

1. Klik op 'AANMELDEN EN VERBINDEN'

2. Klik dan op 'MELD JE AAN'

3. Dan kom je in dit scherm:

48oojXX.png

4. Dan kan je onder 'Aanmelden' klikken op 'Problemen met aanmelden?'

5. Als je dat hebt gedaan kom je in dit scherm:

u1J1txq.png

6. Kies de optie:'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'

7. Die optie brengt je naar dit scherm:

m2OxZG6.png

8. Vul hier het e-mailadres in dat je hebt gebruikt bij het aanmaken van je PSN* account en in de onderste balk de tekens die je op de afbeelding ziet.

9. Als je alles goed hebt ingevuld, zal Sony je een e-mail sturen naar het opgegeven e-mailadres:

PwzDmqc.png

u8ZE9y3.png

10. Klik hier op de link die in het e-mailtje staat, die zal je naar deze pagina brengen:

tODr6EL.png

11. Vul hier de geboortedatum in die je hebt opgegeven bij het aanmaken van je PSN account.

12. Als je dat hebt gedaan, kan je je wachtwoord wijzigen:

W0LMcrL.png

13. Klik op 'Doorgaan' en je kan inloggen met je nieuwe wachtwoord!

* PSN = Playstation Network

(Hopen dat het werkt, aangezien ie eindigt bij stap 13 :7 )

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...