kill-bith Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Hoi ik ben mijn wachtwoord kwijt om in te loggen. Ik heb het zeLfde wachtwoord gebruikt als voor mijn email en nu zie il ook geen optie meer om hem te herstellen. Kan iemand mij helpen of zeggeN waar ik het anders moet vragen? Er staat links boven psn? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 (bewerkt) Je kunt beter een privé-bericht sturen naar één van de Administrators. Ik raad aan om het te sturen naar Joriz. Oh wacht, ik dacht dat het van het forum was. Bewerkt: 18 oktober 2014 door Twedeldie Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Waarvan ben je precies je wachtwoord kwijt? Van PSN? Of iets anders? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik heb dan geen ervaring met PSN of PS4/ PS3 Maar beetje googlen heb ik dan wel weer ervaring. Hier de link om je password te resetten https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1931 Hier het begin menu om keuze te maken wat je probleem is met het wachtwoord + oplossingen https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2539/~/change-and-reset-password Succes! Reageren
kill-bith Geplaatst: 19 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 bedankt voor het antwoord energycorse. Ik speel zelf geen GTA, als je in wilt loggen om online te spelen is dat dan van playstation network (PSN) of iets anders? Hij zij tegen mij dat hij nu met meerdere spellen niet meer online kon dus dan neem ik aan dat GTA geen apart wachtwoord heeft. Die link die jij gaf heb ik in het nederlands opgezocht http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5604/p/491/session/L3RpbWUvMTQxMzcwMjEwMC9zaWQvRW42U3llNW0=# als ik dan druk op "ik ben mijn wachtwoord vergeten" en dan op "Als je niet aan al deze vereisten voldoet, klik dan hier om te lezen hoe je je wachtwoord opnieuw kunt instellen." dan staat er "Ben je ouder dan 18 jaar en heb je een master-account? E-mail ons dan via het e-mailadres van je aanmeldings-id als je daar toegang toe hebt, of e-mail ons via een ander bereikbaar e-mailadres." maar naar welk email adres ik hun een mail kan sturen staat er dan niet bij. ik heb wel een telefoonnummer gevonden dus ik denk dat ik die maandag dan maar ga bellen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 (bewerkt) Heb je het ook al via de PSN website op de computer geprobeerd? (Stappen staan in spoiler) Ga naar de PSN website 1. Klik op 'AANMELDEN EN VERBINDEN' 2. Klik dan op 'MELD JE AAN' 3. Dan kom je in dit scherm: 4. Dan kan je onder 'Aanmelden' klikken op 'Problemen met aanmelden?' 5. Als je dat hebt gedaan kom je in dit scherm: 6. Kies de optie:'Ik ben mijn wachtwoord vergeten' 7. Die optie brengt je naar dit scherm: 8. Vul hier het e-mailadres in dat je hebt gebruikt bij het aanmaken van je PSN* account en in de onderste balk de tekens die je op de afbeelding ziet. 9. Als je alles goed hebt ingevuld, zal Sony je een e-mail sturen naar het opgegeven e-mailadres: 10. Klik hier op de link die in het e-mailtje staat, die zal je naar deze pagina brengen: 11. Vul hier de geboortedatum in die je hebt opgegeven bij het aanmaken van je PSN account. 12. Als je dat hebt gedaan, kan je je wachtwoord wijzigen: 13. Klik op 'Doorgaan' en je kan inloggen met je nieuwe wachtwoord! * PSN = Playstation Network (Hopen dat het werkt, aangezien ie eindigt bij stap 13 ) Bewerkt: 19 oktober 2014 door tommie59 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.