Foreigner97 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 WAT! Ik heb hem geraden! :O Yeah!!! (Hij volgt vanavond ) Succes! (Sorry dat ie een beetje wazig is) Ik begrijp je enthousiasme, maar ik zie het nut van deze dubbelpost niet echt in. Wil je de originele foto even posten? Ik zie het nog niet echt namelijk.. Zeker, aanschouw: Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 WAT! Ik heb hem geraden! :O Yeah!!! (Hij volgt vanavond ) Succes! (Sorry dat ie een beetje wazig is) Ik begrijp je enthousiasme, maar ik zie het nut van deze dubbelpost niet echt in. Wil je de originele foto even posten? Ik zie het nog niet echt namelijk.. Zeker, aanschouw: dat is dan heel jammer OT: nog niet geraden! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 dat is dan heel jammer Sentinel? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 februari 2015 Rapport Geplaatst: 10 februari 2015 Helaas pindakaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.