.Sharingan Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 Infernus? Zo niet plaats aub een andere foto.. Dit kan in principe alles zijn. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Ook niet. Ik zal binnenkort wel een nieuw plaatje posten, best jammer dat jullie uit mijn 6 tips nog niks kunnen halen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Tss, lijkt me nogal logisch he. Het is gewoon een supergrote afbeelding wat voor grotendeels grijs is. Dus tja, daar valt maar weinig uit te halen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 (bewerkt) Triest dit, maarja... Hier heb je hem. Bewerkt: 1 april 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Niets triests aan, jij post een hoopje pixels uitgerekt tot de max.. Flatbed? Voortgang Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Niets triests aan, jij post een hoopje pixels uitgerekt tot de max.. Flatbed? Voortgang ook nietBtw: mijn voertuig staat niet in die lijst maar wel op wikigta (tip) Reageren
RUBENN Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 (bewerkt) Ambulance? Lol, in 'SA raad het voertuig' vraag je al na enkele posts naar een tip en hier heb je verschillende keren geen tip gegeven toen erom gevraagd werd... Bewerkt: 2 april 2015 door im_ruben Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Geplaatst: 4 april 2015 Train... correct! 1e plaatje: Nieuwe plaatje: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Geplaatst: 4 april 2015 Pak de volgende keer aub een plaatje van ingame footage en niet een of andere beta screen. -.-' (het lijkt overigens op een gemodde train) Nogal logisch dat niemand je plaatje raadde... Ga iets hoger voor het scherm zitten als de volgende afbeelding iets te donker is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.