Jump to content

Geen missies/Side missions


xArtemisPrime

Recommended Posts

Je savefile is dus waarschijnlijk corrupt geraakt toen je het spel een keer had geüpdatet. Aangezien het spel nu helemaal up-to-date is is de kans, denk ik, klein dat het probleem terugkomt. Maar heb geen idee wat nou de precieze oorzaak is van de corrupte savefile, het zou dus

Wel kan je om zeker te zijn wat meerdere savefiles maken als backup. Als je dan toch weer problemen hebt dan kan je weer een paar missies terug gaan om te kijken of het probleem dan wegblijft :). En weer voorzichtig zijn met de aankomende updates(dan dus ook maar een extra savefile aanmaken ;))

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik krijg geen nieuwe missies meer met Franklin en Michael terwijl ik de missie "Bugstars Equipment" hoor te krijgen (voorbereiding jewelry heist smart), mijn laatste missie was "Casing the Jewel Store: . Hiervoor hoor ik een smsje te krijgen van Lester, maar die krijg ik dus niet... Moet ik iets doen, want op internet (WikiGTA e.d.) kan ik nergens vinden dat ik iets nodig heb qua stiltes of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...