Dexist Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Sinds een paar dagen heb ik op de site van GTAforum het probleem dat mijn Vorige en Volgende Pagina knoppen, van mijn browser, het niet goed doen. Ik moet meestal meer dan 3 keer klikken voordat er iets gebeurd. Dit is enkel en alleen op pagina's van www.gtaforum.nl, op alle andere sites werken de knoppen naar behoren, ook op wikigta bijvoorbeeld. Ik gebruik Chrome en heb daarvan de laatste versie geinstalleerd. Iemand een idee hoe dit probleem komt? Of hoe ik het kan oplossen? Reageren
Joriz Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Problemen met de site kan je melden in de tracker. Echter raad ik je aan eerst je addons/extensies uit te schakelen van je browser om te kijken of het daar aan ligt. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Ja daar zat ik over te twijfelen of het daar wel thuishoorde, aangezien het ook over mijn browser ging Maar ik heb de extensie kunnen opsporen die het probleem veroorzaakte! Heb hem verwijderd en nu werken de knoppen weer zo als het hoort! Bedankt! Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Ja daar zat ik over te twijfelen of het daar wel thuishoorde, aangezien het ook over mijn browser ging Maar ik heb de extensie kunnen opsporen die het probleem veroorzaakte! Heb hem verwijderd en nu werken de knoppen weer zo als het hoort! Bedankt! Welke extensie was het? Reageren
Dexist Geplaatst: 19 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Auto HD for YouTube, lange tijd deed die het prima tot nu . Heb nu Magic Actions for YouTube. Die geeft geen problemen gelukkig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.