ShootDaan Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Hey, Ik heb een vraagje over de properties. Is er een manier om ergens te zien welke je allemaal hebt, want op de map kun je het niet zien. Ik weet van mezelf dat ik bij dat vliegtuigveldje en die auto showroom het heb gekocht, maar dit zie ik nergens staan? Kan dit of niet? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Op deze pagina uit WikiGTA kun je alle mogelijk verkrijgbare assets terugvinden. Eventueel aan de hand van dat lijstje kun je hier nalopen welke assets je wel of niet hebt en dan kun je ze dus zelf wat in kaart brengen. Sommige locaties kun je in-game gemakkelijk terugvinden a.d.h.v. een al bestaand icoontje (bijvoorbeeld het save-icoon bij Verdant Meadows), maar een universeel asset-icoontje op de map bestaat helaas niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.