Kaitjee98 Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Hearthstone: Heroes of Warcraft Uitgever: Blizzard Entertainment Ontwikkelaar: Blizzard Entertainment Genre: CCG (Collectable Card Game) Platform: PC/iPad Release: 2014 Downloadbaar: ja multiplayer: Oefenen tegen AI, maar voornamelijk online Aantal spelers: 2 Screenshots: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Grappig spel om te spelen als je je verveelt en leuk als je WoW speelt, want je kunt een coole mount krijgen! Heb het eventjes gespeeld, mede omdat ik die mount wilde en een maat van mij dit non stop was het doen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Bah, kaartspellen. Ik vind dat helemaal niks aan, ik ben ook slecht in kaarten, helemaal niks voor mij Heel saai, geef mij gewoon een actiegame. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Vind het best wel tof. Heb het een tijd met een vriend gespeeld, en nu niet echt meer. Iemand zin om eens een potje/toernooi te houden? Reageren
Delvarik Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Hearthstone is best leuk om tegen je vrienden te doen ^^ al speel ik het nu niet meer heel veel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.