DDT Dorus Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Mist niemand de races met trucks of de utility vehicles? Ik vond dat altid mooi in gta 4 ben ze ook niet tegen gekomen in de editor... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Je kan in de creator, Trucks en Utility vehicles kiezen, zodat je zo'n race krijgt Maar volgens mij heeft Rockstar geen Trucks en Utility races gemaakt. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Je kan in de creator, Trucks en Utility vehicles kiezen, zodat je zo'n race krijgt Maar volgens mij heeft Rockstar geen Trucks en Utility races gemaakt. *er is sowieso 1 utility race gemaakt door R*, namelijk op het golf terrein. Zelf gespeeld Reageren
coolguynl Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 ja die heb ik ook gedaan danger_dog_guy_7. alleen dat stomme golfwagentje had ik zo op zijn kant liggen daar valt niet mee te rijden. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 dan ga ik maar eens een keer aan de slag in de creator.. Reageren
SiggiDeSmedt Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ja da zou wel leuk en grappig zijn denk ik! Als je een race hebt gemaakt stuur dan even het linkje door of zet hem hieronder zodat andere mensen hem ook kunnen spelen! Alvast bedankt! Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 ok dan, ik zoek nog wel een goeie voor grasmaaiers... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.