SpacyColours Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 "Can't you hear the thunder? You better run, you better take cover!" Hoe krijg je die? Quote Link to post Share on other sites
Megadreams Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Het was een soort ven test achievement heb ik gehoord. Quote Link to post Share on other sites
Dexist Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Ontsnappen aan banknuppel van Thundercover! Quote Link to post Share on other sites
Froodooo Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Simpel, toch? De achievement zegt zelf al letterlijk wat je ervoor moet doen. Zodra je onweer hoort en/of ziet, moet je ergens gaan schuilen en wachten tot het over is. Geen gek idee overigens om zoiets te doen als het onweert, zeker niet als het onheil minder dan een kilometer van je verwijderd is. Hoe het systeem vervolgens ziet dat je op deze manier hebt gehandeld? Het systeem ziet alles. Alles. Altijd. Quote Link to post Share on other sites
super_senne Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 (edited) Dan moet je even tot morgen wachten :/ Edited October 20, 2014 by super_senne Quote Link to post Share on other sites
SpacyColours Posted October 20, 2014 Author Report Share Posted October 20, 2014 Simpel, toch? De achievement zegt zelf al letterlijk wat je ervoor moet doen. Zodra je onweer hoort en/of ziet, moet je ergens gaan schuilen en wachten tot het over is. Geen gek idee overigens om zoiets te doen als het onweert, zeker niet als het onheil minder dan een kilometer van je verwijderd is. Hoe het systeem vervolgens ziet dat je op deze manier hebt gehandeld? Het systeem ziet alles. Alles. Altijd. Maar als ik buk en onder de tafel kruip, maak ik dan ook aanspraak op de ThunderDuck-achievement? Quote Link to post Share on other sites
Dutchy3010 Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Het was een soort ven test achievement heb ik gehoord. Nee hoor. Quote Link to post Share on other sites
Silverbyte Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Hoe krijg je die? Op dezelfde manier zoals er al van oudsher promoties worden doorgevoerd. Zolang je maar de juiste bedragen op tafel legt, is alles mogelijk. Quote Link to post Share on other sites
.PhoeniX. Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Oke, wel een leuke Achievement, maar waarom heb ik geen eigen Achievement??? Quote Link to post Share on other sites
Guardian1980 Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 "Can't you hear the thunder? You better run, you better take cover!" Hoe krijg je die? Op zich heel simpel; ontwerp een systeem voor het forum waarmee mensen achievements kunnen winnen. Quote Link to post Share on other sites
SpacyColours Posted October 20, 2014 Author Report Share Posted October 20, 2014 Oke, wel een leuke Achievement, maar waarom heb ik geen eigen Achievement??? Die is er wel; verzamel 10 van deze: En dan unlock je de bountyskull_10 achievement. Quote Link to post Share on other sites
_Night-Men_ Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Wist ik het maar... Ik zou wel willen weten wat ik fout heb gedaan. Quote Link to post Share on other sites
NicolaB Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Wist ik het maar... Ik zou wel willen weten wat ik fout heb gedaan. Je bent het populairste stuk vreten op dit forum. Als we 50 jaar ouder zijn en de eerste stappen naar het bejaardentehuis zetten, dan blijft ons 1 ding bij van het forum "Omdat _Night-Man_ zijn naam verkeerd had ingevoerd, was hij de bekendste persoon op dat forum en gebeurde allerlei goddelijke dingen met hem, zo kreeg hij uit het niets een ThunderCover-Achievement en Owned hij alles wat hij tegenkwam". Nou die ThunderCover-Achievement is daar dus onderdeel van. Volgens mij wordt je ook nog ergens in dit decennia heilig verklaard door de paus. Hier heb je je antwoord, doei. Quote Link to post Share on other sites
3L1077 Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Wist ik het maar... Ik zou wel willen weten wat ik fout heb gedaan. Je bent het populairste stuk vreten op dit forum. Als we 50 jaar ouder zijn en de eerste stappen naar het bejaardentehuis zetten, dan blijft ons 1 ding bij van het forum "Omdat _Night-Man_ zijn naam verkeerd had ingevoerd, was hij de bekendste persoon op dat forum en gebeurde allerlei goddelijke dingen met hem, zo kreeg hij uit het niets een ThunderCover-Achievement en Owned hij alles wat hij tegenkwam". Nou die ThunderCover-Achievement is daar dus onderdeel van. Volgens mij wordt je ook nog ergens in dit decennia heilig verklaard door de paus. Hier heb je je antwoord, doei. Moet je toch eerst zalig verklaard worden, hoor... Quote Link to post Share on other sites
NicolaB Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Ja en nog een hele hoop van andere titels, waaronder de ThunderCover-Achievement. Maar dit is de 1e keer dat het openlijk naar buiten wordt gebracht. XD Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts