NickOwnage Geplaatst: 16 juli 2015 Rapport Geplaatst: 16 juli 2015 Het is niet zijn profiel volgens mij. Zou het niet zijn dat je een bezoekje krijgt van TC op je profiel? Ik wilde zeggen dat je dan promotie krijgt van TC, maar Beltie is gewoon lid. Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 juli 2015 Rapport Geplaatst: 16 juli 2015 Grappig om te zien hoe mensen hier fantaseren als je de achievement zelf al hebt (en ook weet waarom ^^) Inderdaad grappig, leden die denken te weten hoe ze aan de achievement zijn gekomen, terwijl de rest gek wordt als een nieuw lid met weinig posts de achievement toevallig krijgt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 juli 2015 Rapport Geplaatst: 16 juli 2015 Wel leuk dat je het niet verklapt. Het is nu de sport om erachter te komen. Reageren
RUBENN Geplaatst: 16 juli 2015 Rapport Geplaatst: 16 juli 2015 Hoeveel geld moeten we inleggen om het te weten te komen Thunder? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 juli 2015 Rapport Geplaatst: 16 juli 2015 Ik bied 1 euro! Ik heb toch het idee dat we iets over het hoofd zien. Een tip zou op zijn plaats zijn. Liefst in raadselvorm. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 juli 2015 Rapport Geplaatst: 16 juli 2015 Ik weet het al wat die achievement inhoudt, ga het alleen niet vertellen. That's a secret. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2015 Rapport Geplaatst: 17 juli 2015 Ok, ik geef een tip: je moet op een profiel zijn geweest van iemand die Thuco aan het hart gaat. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 juli 2015 Rapport Geplaatst: 17 juli 2015 Jammer dat Thundercover zijn vrienden uit heeft staan op zijn profiel. Hij heeft zelf de achievement ook niet, trouwens. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 mei 2016 Rapport Geplaatst: 30 mei 2016 (bewerkt) Is er toevallig iets op het forum met het lied Down Under van Men at Work? De titel en beschijving komen nagenoeg precies overeen met de songtekst. Bewerkt: 30 mei 2016 door Tommie59 Reageren
Dexist Geplaatst: 30 mei 2016 Rapport Geplaatst: 30 mei 2016 Ah! Dus dat filmpje even bekijken en je hebt hem! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 juni 2016 Rapport Geplaatst: 8 juni 2016 (bewerkt) Is er toevallig iets op het forum met het lied Down Under van Men at Work? De titel en beschijving komen nagenoeg precies overeen met de songtekst. Is trouwens wel een lekker nummer, thanks voor t herinneren, was m helemaal vergeten Bewerkt: 8 juni 2016 door KoningJesper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.