Dutchy3010 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Tsja, nu het forum zo in de ban is van de achievements... Stel dat er Achievements waren toen SA gereleased werd, welke zouden dat dan zijn? "Keep your friends close" - Big Smoke vermoorden "King of San Andreas" - Alle territories veroveren "Pumped up!" - Volledig afgetraind Welke zouden jullie hebben willen zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Geinig topic Grove Street 4 ever - Respray alle tags Master of San Andreas - Speel alle gebieden vrij "All we had to do was follow the damn train, CJ!" - Faal de missie Wrong Side of the Tracks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 (bewerkt) Ik moet zeggen dat ik het, met name juist met games, ook heerlijk vind zonder achievements en RPG-elementen. Alsof ik de behoefte heb om dat soort dingen te delen of mee te pronken. Bij sommige games is het onderdeel van de gameplay en krijg je er wat extra's voor, dan is voor mij de motivatie groter. Zo kon je in GTA Vice City Beeldjes verzamelen en kreeg je uiteindelijk een Hunter en had je in alle andere GTA's ook wel iets zitten. Standalone zou ik dat ook nooit hebben gedaan. Bewerkt: 20 oktober 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik moet zeggen dat ik het, met name juist met games, ook heerlijk vind zonder achievements en RPG-elementen. Alsof ik de behoefte heb om dat soort dingen te delen of mee te pronken. Moet eerlijk zeggen dat ik het hiermee eens ben. Ik houd helemaal niet van Achievements en ben ook eigenlijk geenszins een "Achievements-hunter". Neemt niet weg dat ik het leuk vind om over dingen na te denken en mijn creativiteit te verspreiden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Een achievement kan er wel voor zorgen dat je zin krijgt om de extra dingen in een spel te voltooien. Gymtastic! Volledige spiermassa. Full throttle Rij 2 minuten vol gas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 "Thug" - 1 wapen op hitman level hebben. "Agent 69" - Alle wapens op hitman level hebben. "It's Coming" - Sta aan de voet van 'The big ear' "High times" - Voltooi de missie 'Are You Going To San Fierro?' "High Roller" - Gambling skill op max "Bankrupt" - Voltooi 'Breaking the bank at Caligula's' "Hoarder" - Vind alle collectables. "You werent supposed to get here' - Klim naar de top van de Grand Bridge "Big Foot" - Spendeer minimaal 1 uur in je ondergoed in de bossen van San Andreas "I poke my head out the gutter" - Voltooi 'The Green Sabre' "Hot Coffee" - Wordt uitgenodigd door een vriendin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 (bewerkt) Ik moet zeggen dat ik het, met name juist met games, ook heerlijk vind zonder achievements en RPG-elementen. Alsof ik de behoefte heb om dat soort dingen te delen of mee te pronken. Moet eerlijk zeggen dat ik het hiermee eens ben. Ik houd helemaal niet van Achievements en ben ook eigenlijk geenszins een "Achievements-hunter". Neemt niet weg dat ik het leuk vind om over dingen na te denken en mijn creativiteit te verspreiden. Inderdaad Oops... Verover alle gang gebieden in Los Santos in het eerste deel van de verhaallijn Voordat daarna al je ganggebieden je worden ontnomen in de verhaallijn . Wanneer dat gebeurd, moet je de "Oops..." achievement krijgen. Bewerkt: 20 oktober 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Hot wheels Repareer een brandende wagen net op tijd in de pay 'n' spray. Dat lukt heel enkel eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Very fashionable Speel alle outfits vrij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Massive Fireball Blaas 10 voertuigen op in minder dan 5 seconden. The Most Wanted Kid In Town Criminal Rating 1000000 Let Me Try To Take A Selfie Maak meer dan 100 snapshots Respect Bro 100% Respect The World Is Yours Speel alles 100% vrij I Believe I Can Fly Speel alles goud in San Andreas Flight School Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 ''Bye Bye Bitch'' - Complete the Catalina missions ''Extra Dip'' - Complete the mission 'Drive Thru' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 "I am the Dawg" - Voltooi de 'vigilante' missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 "Los santos Survivor" - Voltooi alle Los Santos missies zonder te sterven "San Fierro Survivor" - Voltooi alle Badlands en San fierro missies zonder te sterven "Las venturas survivor" - Voltooi alle Las venturas en Bone county missies zonder te sterven "Bulletproof" - Voltooi de verhaallijn zonder een keer te sterven "Restart" - Faal de allereerste missie. "San andreas Minute" - Voltooi de verhaallijn onder 12 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 Of het nu bijdraagt aan de game of niet, het is leuk om ze te verzinnen! :o King of the Badlands - Voltooi alle race-missies. What Happens in Las Venturas, Stays in Las Venturas - Voltooi Fender Ketchup. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 Pilot Voltooi de Flying School met allemaal gouden medailles Car in control Voltooi de Driving School met allemaal gouden medailles Professional Stunter Voltooi de Bike School met allemaal gouden medailles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.