RUBENN Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 (bewerkt) Rich Bitch Alle safehouses gekocht.I'm CJ, I'm sickEet teveel van het zelfde en geef over in alle drie de restaurants. Bewerkt: 21 oktober 2014 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 Of het nu bijdraagt aan de game of niet, het is leuk om ze te verzinnen! :o Dat. Who's the king? - Behaal een criminal rating van 1000000. Player - Ga uit met alle mogelijke vriendinnen. My sound - Luister meer dan 20 uur naar User Track Player. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 Big Pimpin' Voltooi de Pimping-submissie Free Bird Voltooi de Flying-school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 Cafeine dose Sluit een date succesvol af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 (bewerkt) Koop een huis voordat je de eerste missie hebt gehaald. Bewerkt: 21 oktober 2014 door Matthias1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 (bewerkt) Koop een huis voordat je de eerste missie hebt gehaald. Hier lijkt mij een cheat voor nodig en het lijkt me sterk dat (weliswaar legaal) cheaten gestimuleerd wordt door achievements Bewerkt: 21 oktober 2014 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Koop een huis voordat je de eerste missie hebt gehaald. Hier lijkt mij een cheat voor nodig en het lijkt me sterk dat (weliswaar legaal) cheaten gestimuleerd wordt door achievements Je hebt er geen cheats voor nodig je moet alleen 10.000 dollar verdienen door bijvoorbeeld drugsdealers te vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) No time for romance Vermoord Millie Perkins om de key card te krijgen in plaats van op date te gaan. (Missie: Key to Her Heart) Oops... Verover alle gang gebieden in Los Santos in het eerste deel van de verhaallijn Voordat daarna al je ganggebieden je worden ontnomen in de verhaallijn . Wanneer dat gebeurd, moet je de "Oops..." achievement krijgen. Die fout heb ik gemaakt, niet alle gebieden maar wel bijna alle Ballas verdreven.. Bewerkt: 22 oktober 2014 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Haha, ik denk velen van ons Dat is dus de laatste keer dat ik me competitief heb in gesteld in een spelletje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 1337 Voltooi alle zijmissies die er te voltooien zijn voordat je de missie Big Smoke start En ja, als het goed is komt dat precies uit op 13,37% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 http://www.xboxachievements.com/game/grand-theft-auto-san-andreas/achievements/ Toeval? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Hmm, dat maakt het voor ons natuurlijk minder amusant. "Rescue a kitten too." (12 Firefighter Levels) is wel een leuke naam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Haal ''Breaking the bank at Caligula's'' zonder helikopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 http://www.xboxachievements.com/game/grand-theft-auto-san-andreas/achievements/ Toeval? Zesde zintuig. Minder leuk? Nah... Veranderen de vraag gewoon in "welke achievements had jij graag gezien?" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Nou is het natuurlijk de vraag welke van de hier voorgestelde achievements straks ook in de game blijken te zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.