Jump to content

carwash

ThaBomb

Recommended Posts

ik weet dat de carwash niet werkt enzo, maar ik vind ze zelf niet in het spel kan iemand me zeggen waar ze liggen? bedankt

Wow, daar vraag je wel wat.

Er is naar mijn weten geen map met locaties, daar de carwash eigenlijk geen funties heeft.

Maar als jij dat voor ons uit wil zoeken, heb je wat te doen nou?? :D

Delen op andere websites

nou kijk ik heb dus een keer een carwash gezien die ook echt water spoot, mss dat de auto's in die dan wel schoon worden, maja is mss verbeeldiing geweest ofzo ik kan hem niet meer terug vinden

Delen op andere websites

nou kijk ik heb dus een keer een carwash gezien die ook echt water spoot, mss dat de auto's in die dan wel schoon worden, maja is mss verbeeldiing geweest ofzo ik kan hem niet meer terug vinden

:angry: :rolleyes: Als dat echt zo is......wow

maar jij bent de enige die beweerd dat auto's schoon worden na een wasbeurt........iedereen anders( er was dus al een topic over dit onderwerp) die iets anders beweerd.......LIEGT.....of ik lieg....dat kan ook...dat ik dat niet weet is alleen omdat ik dat nog niet uitgezocht heb.

Kijk nog maar eens dan. :D

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

ik weet dat de carwash niet werkt enzo, maar ik vind ze zelf niet in het spel kan iemand me zeggen waar ze liggen? bedankt

zoals ik in dat andere topic zei:DE AUTO'S zijn niet vuil!!!!! :rolleyes:

Delen op andere websites

zoals ik in dat andere topic zei:DE AUTO'S zijn niet vuil!!!!! :rolleyes:

Eeehm.. je auto's worden Wel vuil <_<

Kijk ff naar boven, daar staat 't ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...