ThaBomb Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 ik weet dat de carwash niet werkt enzo, maar ik vind ze zelf niet in het spel kan iemand me zeggen waar ze liggen? bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 ik weet dat de carwash niet werkt enzo, maar ik vind ze zelf niet in het spel kan iemand me zeggen waar ze liggen? bedankt Wow, daar vraag je wel wat. Er is naar mijn weten geen map met locaties, daar de carwash eigenlijk geen funties heeft. Maar als jij dat voor ons uit wil zoeken, heb je wat te doen nou?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThaBomb Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 nou kijk ik heb dus een keer een carwash gezien die ook echt water spoot, mss dat de auto's in die dan wel schoon worden, maja is mss verbeeldiing geweest ofzo ik kan hem niet meer terug vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) nou kijk ik heb dus een keer een carwash gezien die ook echt water spoot, mss dat de auto's in die dan wel schoon worden, maja is mss verbeeldiing geweest ofzo ik kan hem niet meer terug vinden :angry: :rolleyes: Als dat echt zo is......wow maar jij bent de enige die beweerd dat auto's schoon worden na een wasbeurt........iedereen anders( er was dus al een topic over dit onderwerp) die iets anders beweerd.......LIEGT.....of ik lieg....dat kan ook...dat ik dat niet weet is alleen omdat ik dat nog niet uitgezocht heb. Kijk nog maar eens dan. Bewerkt: 23 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Er is GEEN carwash die water spuit en je auto proper maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je auto kan niet proper al doe je health cheat mod je hem zet je andere kleur of paintjob op safe je hem in garage hij gaat NIET proper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 word je auto vies dan? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 ja je auto wordt inderdaad langzaam aan vies dat kun je vooral merken met een witte auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Hier ligt de carwash: Een screen van de voorkant: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 En in deze straat is er ook één (bijlage). En als je echt nog wil verder babbelen op vuile auto's enzo dan moet je dit hier maar doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 ik weet dat de carwash niet werkt enzo, maar ik vind ze zelf niet in het spel kan iemand me zeggen waar ze liggen? bedankt zoals ik in dat andere topic zei:DE AUTO'S zijn niet vuil!!!!! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 ik weet dat de carwash niet werkt enzo, maar ik vind ze zelf niet in het spel kan iemand me zeggen waar ze liggen? bedankt zoals ik in dat andere topic zei:DE AUTO'S zijn niet vuil!!!!! :rolleyes: Eeehm.. je auto's worden Wel vuil <_< Kijk ff naar boven, daar staat 't Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.