Nyltje Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Als je met de 'eraser tool' iets verwijderd hebt, is er dan een manier waardoor ik het weer terug kan krijgen? Niet met ctrl+alt+z, want er zitten heel veel stappen voor die moeten blijven. Ik bedoel dit: Maar bij mij werkt dat dus niet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ;D Nyltje. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Wat werkt er niet? Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Bij mij werkt het gewoon. Open maar eens een plaatje en gum deze helemaal weg. Wanneer je dan met je Alt toets ingedrukt, weer gaat gummen, komt het plaatje weer tevoorschijn. Je moet natuurlijk wel ervoor zorgen dat je de juiste layer hebt geselecteerd, anders werkt het natuurlijk niet. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Misschien is het bij mij niet als alt ingesteld. Weet iemand waar je het kan veranderen of waar je met de muis dit doet zodat ik kan zien wat de sneltoets is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.