rubentjuh23 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Hallo mensen kan iemand mij help met een crew logo maken voor mij gta crew logo mij lukt het iedere x niet krijg elke x fout melding als ik een bestaande plaatje er wil in voegen misschien kan iemand daar bij helpen ik hoop het wel Mvg ruben
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Allereerst, welkom op het forum! Een crewlogo dien je te maken met de daarvoor bestemde editor van Rockstar. Een afbeelding uploaden, zoals dat 'vroeger' kon, is helaas niet meer mogelijk. Wel kun je eventueel hulp vragen van het forum die het voor je maakt voor je crew, door hem/haar te inviten. Het is daarna zijn of haar keus om daarna dan weer te vertrekken uit je crew of jouw keus natuurlijk.
rubentjuh23 Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Jah dat is ook waar dan doe ik dat wel
rubentjuh23 Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Dankje wel heb jij enig idee wie dat kan doen
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Klik hier om een topic te maken in het Graphics Aanvraag subforum zodat er mensen die verstand hebben van het grafische aspect je kunnen helpen.
Recommended Posts