killarboy Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ik heb een zeer groot probleem, mijn adresbalk en die knoppen die normaal bovenaan staan zijn verdwenen! Als ik bij de plaats kom waar die normaal moet staan komt er z'n zwart pijltje wat betekent dat je die uit kan schuiven dit werkt niet! Wat moet ik nu doen??? (Ik heb Windows 98) Reageren
8-Ball Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Klik met de rechtermuisknop op bestand (staat linksboven) en klik 'standaard knoppen' en 'adresbalk' Reageren
killarboy Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Dat is ook weg, er staat maar een klein, dun, grijs streepje . Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ik heb dit ook eens gehad dan moet je gewoon op dat klein dun streepje gaan staan en naar onder slepen dan komt ie terug. Reageren
killarboy Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ik heb dit ook eens gehad dan moet je gewoon op dat klein dun streepje gaan staan en naar onder slepen dan komt ie terug. Neen, gaat ook niet (heb ik al in mijn eerste post vermeld) . Reageren
maarte41 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Als je op F11 drukt komt hij normaal wel terug. Reageren
killarboy Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Als je op F11 drukt komt hij normaal wel terug. Idd, hij is terug, ik heb wel een paar keer moeten duwen om er te geraken . Thnx!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.