Jump to content
Geplaatst:
comment_2245026

Rate the vehicle

De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA SA, en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou.

Regels:

- Raten van 1 t/m 10

- 1 post per dag

- zeg waarom je het dat cijfer geeft

De eerste:

Phoenix1.jpg

Phoenix

Bewerkt: door Foreigner97

• Reacties 127
  • Bezichtigingen 18.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2246866

Niet mijn favoriet en rijdt echt als een dweil wat soms wel leuk is trouwens maar ik heb liever een auto die normaal rijd :puh:

6/10

Squalo

squaloIII_sa-1.jpg

Bewerkt: door Matthias1999

Geplaatst:
comment_2246898

Oooh, De Squalo III! Uiteindelijk zijn de boten in SA niet de leukste dingen, maar ik heb altijd wel een zwak gehad voor de Squalo. Maar verder is hij eigenlijk niet speciaal, dus een hoog cijfer kan ik hem niet geven... een 7/10!

Alpha-GTASA-front.jpg

[Alpha]

Geplaatst:
comment_2247100

Ik heb daar niet zo'n ervaring mee, maar het vliegt ongeveer als een normale maverick. 6,5/10

800px-Turismo.jpg

Turismo

>>> Door Foreigner97: Eén post per persoon per dag. Let hier op.<<<

Geplaatst:
comment_2247117

Het topic heeft een "Eén post per dag"-policy.

Naja, de Turismo, een van mijn favoriete voertuigen qua gebruik. Heel lang mijn voertuig van keuze geweest in bijvoorbeeld MTA-races, maar niet zo vertrouwd als de Bullet dat voor mij is. Desalniettemin aangenaam om mee te rijden, ziet er goed uit en zeer gebruiksvriendelijk. Een 9,5/10!

Banshee-GTASA-front.jpg

[banshee]

Geplaatst:
comment_2247586

Leuk om mee rond te scheuren, maar het bedienen van de vork is een tragedie. "Robbing Uncle Sam" is zeker niet mijn favo missie. Verder wel leuk dat ie er in zit 6/10

The_Mothership.jpg

The Mothership

Geplaatst:
comment_2247642

Tja, onder de opvallende en unieke verflaag gaat eigenlijk een doodnormale Camper schuil. Het voertuig zal een speciale waarde blijven behouden (niet vaak te krijgen, het vervoersmiddel van The Truth), maar in feite is het één van de vele voertuigen die wegrot in je garage omdat je 'm per se wilt hebben, maar waar je tegelijkertijd geen drol mee doet. Omdat het toch een speciaal plekje heeft in het hart van iedere GTA SA-speler vind ik het nog wel een 8.5 waard.

300px-Cropduster.jpg

Bij uitstek mijn favoriete vliegtuig om heerlijk over Whetstone, Flint County en Red County te vliegen... Wat vinden jullie van de Cropduster?

Geplaatst:
comment_2247837

Aaah, prachtige lowrider, eentje met veel charisma. Ben blij dat hij in V zijn terugkeer maakte, hoewel ik de Peyote daar toch wel interessanter vind.

Alleszins, zeer interessant voertuig binnen SA, wat zeldzamer naar het einde toe (of niet, hangt van je speelstijl af), dus een 8/10!

640px-Sunrise-GTASA-front.jpg

[sunrise]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.