RUBENN Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Heerlijke auto! Rijd lekker, veel grip terwijl er ook goed mee kan slippen, wel jammer van de velgen... 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 27 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 (bewerkt) Niet mijn favoriet en rijdt echt als een dweil wat soms wel leuk is trouwens maar ik heb liever een auto die normaal rijd 6/10 Squalo Bewerkt: 27 oktober 2014 door Matthias1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Oooh, De Squalo III! Uiteindelijk zijn de boten in SA niet de leukste dingen, maar ik heb altijd wel een zwak gehad voor de Squalo. Maar verder is hij eigenlijk niet speciaal, dus een hoog cijfer kan ik hem niet geven... een 7/10! [Alpha] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Mooie auto, ik vind hem wel lekker rijden, en je kan hem mooi tunen. 8/10 Wat vinden jullie van de Hotring Racer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Grappige auto, meer voor races dacht ik. 6.5/10 Police Maverick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik heb daar niet zo'n ervaring mee, maar het vliegt ongeveer als een normale maverick. 6,5/10 Turismo >>> Door Foreigner97: Eén post per persoon per dag. Let hier op.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Het topic heeft een "Eén post per dag"-policy. Naja, de Turismo, een van mijn favoriete voertuigen qua gebruik. Heel lang mijn voertuig van keuze geweest in bijvoorbeeld MTA-races, maar niet zo vertrouwd als de Bullet dat voor mij is. Desalniettemin aangenaam om mee te rijden, ziet er goed uit en zeer gebruiksvriendelijk. Een 9,5/10! [banshee] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 De Banshee lekker snel vind hem ook wel fijn rijden 9/10 Vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 (bewerkt) Ah de Vortexm heerlijk om kleine stukjes mee te vliegen 8/10! Sabre Bewerkt: 28 oktober 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik vind hem wel lekker rijden, en is best geschikt voor het stunten. 7,5/10 Perennial Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 29 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik vind de Perennial er eigenlijk best lelijk uitzien en hij is ook best sloom dus 5/10 Launch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Goh, eigenlijk geen slecht voertuig, uitstekend zelfs, maar zo zeldzaam en lastig om bemachtigen dat ik vaker naar normalere boten zal grijpen. Dus een 7,5/10! [Forklift] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Leuk om mee rond te scheuren, maar het bedienen van de vork is een tragedie. "Robbing Uncle Sam" is zeker niet mijn favo missie. Verder wel leuk dat ie er in zit 6/10 The Mothership Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Tja, onder de opvallende en unieke verflaag gaat eigenlijk een doodnormale Camper schuil. Het voertuig zal een speciale waarde blijven behouden (niet vaak te krijgen, het vervoersmiddel van The Truth), maar in feite is het één van de vele voertuigen die wegrot in je garage omdat je 'm per se wilt hebben, maar waar je tegelijkertijd geen drol mee doet. Omdat het toch een speciaal plekje heeft in het hart van iedere GTA SA-speler vind ik het nog wel een 8.5 waard. Bij uitstek mijn favoriete vliegtuig om heerlijk over Whetstone, Flint County en Red County te vliegen... Wat vinden jullie van de Cropduster? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Ik vind het wel een grappig ding, je kan er mee sproeien over weilanden, en verder vliegt dat ding wel aardig. 8/10 Wat vinden jullie van de Tornado? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.