Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 (bewerkt) Die zwarte tijdbalk op Youtube verdwijnt niet. Hij gaat soms weg als ik een paar keer willekeurig klik, maar dus soms. Het is erg vervelend en ik zou niet weten waardoor het komt. Hoop dat jullie een oplossing hebben. Internet heeft niet geholpen. Nyltje. Bewerkt: 24 oktober 2014 door Megadreams Titel aangepast Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Heb je een iphone? Mensen uit m'n klas hebben namelijk precies hetzelfde. Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Daar heb ik ook wel eens last van. Meestal helpt het dan om even uit full-screen modus te klikken, om er dan weer in te gaan. Bij mij gaat de balk dan wel weer weg. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Het is op de PC. En in de titel ben ik vergeten om er 'niet' achter te schrijven. Zou een mod dit kunnen aanpassen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Iedereen die ik ken heeft dit probleem ook. De kans is dus vrij reëel dat het probleem bij YouTube ligt en het enigste dat we kunnen doen wachten is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik heb er dus ook last van gekregen, verschrikkelijk irritant zeg. Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) Blijkbaar ligt het dus aan Youtube. Bedankt voor het reageren iedereen! @MD Bedankt voor het aanpassen. Bewerkt: 24 oktober 2014 door Nyltje Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Een tijdelijke oplossing om de balk toch te laten verdwijnen is door simpelweg met je muis naar de hoek linksonder te gaan. Hierna verdwijnt de balk dan toch. Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 (bewerkt) Het probleem is gelukkig al 2 dagen opgelost en ik denk dat het nu niet meer terug zal komen. Bewerkt: 31 oktober 2014 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.