Jordygamer Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 (bewerkt) hoe koop je een vliegveld en hoe kom je eigenlijk zo snel aan dat geld en kan je wel een vliegveld kopen als je niet on bent Bewerkt: 23 oktober 2014 door Jordygamer Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 In sommige GTA's kun je inderdaad vliegvelden kopen, maar dat geldt niet voor alle vliegvelden. In GTA V kun je de McKenzie Field Hangar en de Los Santos International Hangar kopen. Van de vliegvelden van GTA San Andreas is (naar mijn weten) bijvoorbeeld alleen Verdant Meadows Aircraft Graveyard te koop. Check ook eens de verschillende pagina's over GTA-games op WikiGTA. Bij veel GTA's kun je dan de bedrijven die te koop zijn opzoeken, om zo uit te vinden of er ook vliegvelden tussen zitten die je kunt kopen. Reageren
Delvarik Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Als je het over GTA V hebt, hoe je in Online volgens mij niet eens een vliegveld te kopen. Maar in singleplayer staat bij een ingang een bord waar je hem kan kopen. Reageren
Jordygamer Geplaatst: 28 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 thanx voor reacties ik ga kijken of het me lukt en weten julie ook hoe je daar geld voor krijgt Reageren
Jancooler Geplaatst: 23 mei 2015 Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 Ja door te sparen en missies te doen want bij de laatste missie krijg je miljoenen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.