Jump to content

Vooroordelen omtrent 12-jarigen

12 jarige kutkleuters  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van het vooroordeel 12 jarige kutkleuter

• Ik vind het een stom vooroordeel
      5
    • Ik het een stom vooroordeel maar ik gerbruik het wel eens tegen echte 12 jarige klootzakjes
      11
    • Ik vind het een best goed vooroordeel het klopt helemaal.
      12

Recommended Posts

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NicolaB

7

• ERRWINS

4

• FireFighter

4

• super_senne

4

Geplaatst:

Dat gokte ik maar hier een leuk artikeltje over opvoeding en gedrag.

Ik vind het op zich geen vreemde gok hoor. De psychologische ontwikkeling bestaat alleen maar uit nature en nurture (leren en rijping; erfelijkheid en opvoeding etc.), waarvan de erfelijkheid logischerwijze alleen vastgesteld wordt aan het begin van iemands leven. Voor de rest is het dus het andere gedeelte. Op grond daarvan zou ik ook zeggen, de basis ligt er met de erfelijkheid en de rest in het leven van een persoon komt van de combinatie van de erfelijkheid met de opvoeding. In dat opzicht zou uit de losse pols 80% ook niet zo gek zijn.

Echter om überhaupt hier valide en betrouwbare onderzoeksresultaten aan te binden zal vrij lastig zijn, want wat wil je meten?!? Ervaring? Cognitiviteit? verzin het maar hoe je "hoe het uiteindelijk wordt" wilt ijken... Dat gaat je nevernooit lukken om aan al die factoren objectief een percentage te binden :puh:

En als je dat dan wel is gelukt, kan je bij jezelf afvragen wat je uiteindelijk aan zo'n percentage hebt >.<

Geplaatst:
Gewoon alle twaalf jarigen aan de ketting met tape op hun mond en zodra ze de leeftijd van achttien jaar hebben bereikt pas los laten in het wild.

Wauw, dat is pedagogisch verantwoord. :7

Geplaatst:
Gewoon alle twaalf jarigen aan de ketting met tape op hun mond en zodra ze de leeftijd van achttien jaar hebben bereikt pas los laten in het wild.

Wauw, dat is pedagogisch verantwoord. :7

Zou je denken?! :O
Geplaatst:

Mn neefje en zusje zijn beide 12. Kan nou niet zeggen dat ze irritant zijn.

Maar ze spelen dan ook minecraft, dat is tbh best leuk hoor met 12jarigen.

Geplaatst:

Mn neefje en zusje zijn beide 12. Kan nou niet zeggen dat ze irritant zijn.

Maar ze spelen dan ook minecraft, dat is tbh best leuk hoor met 12jarigen.

Jááh, want wanneer je minecraft speelt, doet iedereen normaal. Alleen wordt af en toe eens een server geruïneerd door 12jarigen :7

Maar goed, als je 12 bent kan ik me de problematiek wel voorstellen. Kinderen jonger dan 12 jaar kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd wanneer ze iets gedaan hebben dat strafbaar is. En nu zorgt het in eens allemaal voor problemen...Ik zou ook in protest gaan tegen de bans op dit forum... Schandalig! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...