Jump to content

Kan niet online


Bamini

Recommended Posts

hij geeft bij mij aan dat de rockstar server niet bereikbaar is dus de servers liggen weer plat

Nee hoor, ik ben al ongeveer 4u non stop aan het spelen dus dat is niet het probleem ;).

ja maar geeft hij recht onder niet aan dat de server niet bereikbaar is dus dat je niet kunt opslaan. als je erin zit kun je erin blijven alleen kun je niet opslaan en ben je alles dus kwijt dat je gedaan hebt.

ik heb net rond half 5 mijn dns instellingen aangepast en daarna werkte het online gedeelte bij mij wel.

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

ja maar geeft hij recht onder niet aan dat de server niet bereikbaar is dus dat je niet kunt opslaan. als je erin zit kun je erin blijven alleen kun je niet opslaan en ben je alles dus kwijt dat je gedaan hebt.

ik heb net rond half 5 mijn dns instellingen aangepast en daarna werkte het online gedeelte bij mij wel.

Bij mij zijn er echt geen problemen geweest, alles wat ik verdiend heb is er nog steeds (zelfs na alles uitgezet te hebben) dus ligt het niet echt aan Rockstar lijkt me.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...