Jump to content

Heel simpel gebieden veroveren.

SnipinTerminator

Recommended Posts

Sorry als dit bij missie hulp moet, maar aangezien ik zelf geen hulp nodig heb plaats ik het toch maar dier:

Volg deze handleiding en je zult zeer snel alle gebieden hebben:

1. Save bij je vliegveld in de Desert.

2. Neem de helikopter bij je vliegveld en vlieg naar de restricted area: blijf laag.

3. Zodra je bij de 2e hangar bent spring je uit je vliegtuig en ren je naar de tank in de hangar.

4. Stap in de tank en rij naar de garage achter het huisje waar je kan saven op je vliegveld (dus niet die grote maar die ene 3 stappen van de deur)

5. Stap uit en ren heel hard naar de diskette om te saven.

6. Stap nu rustig in je nieuwe tank en rij naar Grove Street.

ik denk dat je de rest wel kan raden maar ok, hier komt et:

7. Sla op (tank in je garage zetten).

8. Ga nu rustig naar een gebied dat niet van jou is, zoek een groepje gangsters en stap uit je tank.

9. Schiet het groepje neer om een gangwar te starten, stap weer in je tank en wacht tot er mensjes aan komen rennen.

10. Deze kan je heel simpel neerknallen of gewoon eroverheen rijden.

11. Als je op gegeven moment ziet: "The hood is yours" save je en ga je naar een ander gebied :)

en btw: grote kans dat dit al ergens anders staat, maar ik had gewoon zin om te typen.

-- SnipinTerminator

-- ***RECLAME VERWIJDERT***

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Dat eerste hoeft op zich niet. want de tank kan je al in je garage staan,of je doet de code van de tank. ;) En in nr4 is een beetje onzin maar KUTGW.

Er staat ZONDER CHEATS maar ja het werkt wel goed doe het zelf ook altijd

Delen op andere websites

Dus het komt er op neer dat je gangwars moet doen met een tank? :huh:

Lijkt me wel ja :lol:

Had dit zelf ook al uit gevonden. Maar dan met de cheat om een rhino te spawnen.

Maar bedank dat je het gepost heb.

P.s. Geen links voor jezelf plaatsen. Dit is Reclame.

Moved to Missie hulp

Delen op andere websites

Dat eerste hoeft op zich niet. ... of je doet de code van de tank.

Ik zei zonder codes (cheaten is meer voor watjes (sorry mods, maar watjes is echt geen scheldwoord of belediging ofzo), waarom zou je codes gebruiken als je alles heel simpel kan krijgen?).

Dus het komt er op neer dat je gangwars moet doen met een tank?

Ja :)

EDIT: Beetje te laat gepost: lees de vorige posts

Bewerkt: door SnipinTerminator
Delen op andere websites

Sorry als dit bij missie hulp moet, maar aangezien ik zelf geen hulp nodig heb plaats ik het toch maar dier:

2. Neem de helikopter bij je vliegveld en vlieg naar de restricted area: blijf laag.

3. Zodra je bij de 2e hangar bent spring je uit je vliegtuig en ren je naar de tank in de hangar.

4. Stap in de tank en rij naar de garage achter het huisje waar je kan saven op je vliegveld (dus niet die grote maar die ene 3 stappen van de deur)

8. Ga nu rustig naar een gebied dat niet van jou is, zoek een groepje gangsters en stap uit je tank.

9. Schiet het groepje neer om een gangwar te starten, stap weer in je tank en wacht tot er mensjes aan komen rennen.

11. Als je op gegeven moment ziet: "The hood is yours" save je en ga je naar een ander gebied :)

en btw: grote kans dat dit al ergens anders staat, maar ik had gewoon zin om te typen.

-- SnipinTerminator

Heel goede suggestie, maar....iemand die net het spel speelt en na zoveel missies gebieden mag overnemen, mag nog niet naar LV en SF...

Maar toch, voor die anderen die wel verder zijn, is het een goede hint.....Dank je wel voor deze waardevolle informatie :D

Delen op andere websites

Binnen 15 minuten snel 35%?van het vliegveld naar de grove met een tank...dat duurt lang hoor je kan ook gewoon de plus 27 trainer gebruiken en 100% doen dan spawnt er een tank en hydra en er komt toch niets bij op de cheats counter ofwel?

Delen op andere websites

Binnen 15 minuten snel 35%?van het vliegveld naar de grove met een tank...dat duurt lang hoor je kan ook gewoon de plus 27 trainer gebruiken en 100% doen dan spawnt er een tank en hydra en er komt toch niets bij op de cheats counter ofwel?

Waarschijnlijk niet maar er zijn ook mensen die geen cheats willen gebruiken, geen trainers, geen armax, geen ...

Delen op andere websites

Wat wel lastig is als je vijanden je uit je tank trekken.

En een tank gaat niet echt snel, dus zal dat wel snel gebeuren.

Maar goed handleiding, KUTGW.

Dit gebeurt niet. Als iemand op je tank staat om je eruit te trekken maak je een kleine bocht en hij valt eraf.

Delen op andere websites

-- SnipinTerminator

-- ***RECLAME VERWIJDERT***

Yo ik kan niet saven in de desert dus ik heb er niks aan

:(:(:(:(:(:(:(:(

Delen op andere websites

Tackleberry,

Wat is die trainer 27 en waar kan ik hem krijgen

Please say it to me

Mail het me alsjeblieft

Hotmail-account

b14thebest

Delen op andere websites

Dit gebeurt niet. Als iemand op je tank staat om je eruit te trekken maak je een kleine bocht en hij valt eraf.

Ook al maak je dan een kleine bocht, dat poppetje heeft je er dan al lang uitgesleurd :blink:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...