Mooner Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Dit gebeurt niet. Als iemand op je tank staat om je eruit te trekken maak je een kleine bocht en hij valt eraf. Ook al maak je dan een kleine bocht, dat poppetje heeft je er dan al lang uitgesleurd :blink: Doe niet moeilijk en doe het gewoon zonder tank. Na iedere aanvalsgolf van de andere gangs heb je genoeg tijd om armor en health te pakken, deze worden neergelegd op de plaatsen waar de aanvallers van de laatste golf werden geplaatst. Ik doe het ook zo en zonder cheats, en ik ben nog niet dood gegaan. Ik heb meteen na de missie Dobermann al 45% van de gebieden veroverd.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Ik vind met een tank er niets aan: het gaat sloom en gwoon al die lui met een m4 neermaaien is veel leuker, en ik ben nog nooit dood gegaan met een gangwar en ik heb 100% gebieden dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Ik doe het altijd met een bazooka, dan gaat het ook snel! In een keer 10 gassies dood Maar in een tank is er helemaal niks aan nee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.