Visser23 Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Bij de Real Life Photo Challenge is het de bedoeling dat je degene onder je een opdracht geeft om een foto ergens van te maken. De plaatst dan deze foto, wanneer degene zelf weer een foto moet gaan plaatsen. Dit is te vergelijken met het spelletje bij de GTA-serie, maar dat kan natuurlijk ook gewoon op deze manier uitgevoerd worden. Ik geef degene onder mij de opdracht om een foto te maken van een vogel. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Nu moet het toch toevallig lukken dat ik een lange tijd geleden (heel lange tijd geleden) een coole foto had gemaakt van een vogel, op de Mont Saint-Michel, die ik toen ook inzendde voor een wedstrijd in de National Geographic... Ik was wel nog wat jong, maar hopelijk telt het. Trek een foto waarvan het onderwerp recht in de lens kijkt Reageren
Dexist Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Fotootje gemaakt van mijn DVD-box van de Mr. Bean collectie . Zie zijn sexy blik dan! De volgende: maak een foto een slapende kat. Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 Kat aan het slapen, genomen op een afstandje kat is niet blij dat ik hem wakker maak voor een close-up XD De volgende: Maak een foto van een hond. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Volgende: Maak een foto van je eten. Reageren
Dexist Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 Croissantje met een beker vol Brinta-drinkontbijt Heerlijk! Volgende opdracht: Maak een foto een oud gebouw. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 Kathedraal van Metz lijkt me oud genoeg. Volgende opdracht: Een foto van een regenboog! :o Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Op vakantie gemaakt, de Shiraito Falls in Japan. Volgende opdracht: Maak een real-life foto dat jou aan GTA laat denken. Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 (bewerkt) De achterkant van een van m'n GTA 1 hoesjes Voor de volgende: Maak een foto van 2 mensen (geen 1 mens, geen 3 mensen, geen 4 mensen etc. ) Bewerkt: 28 november 2014 door NicolaB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.