rubentjuh23 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 hallo mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze logo voor mijn crew hier onder wat info en een afbeelding kan er niet veel info over geven maar (zie afbeelding) [b]Type[/b]: crew logo [b]Stijl[/b]: zie bijlagen [b]Grootte[/b]:150x150 [b]Voorbeeld[/b]:zie bijlagen [b]Tekst[/b]:vetrans holland [b]Kleuren[/b]:leger groen (zie foto bij lagen [b]Extra[/b] als het mogelijk de letters mc net als deze afbeelding mvg rubentjuh26
TheDutchWesley Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 al het zoveelste topic -,- of zijn de oude weer verwijderd?
rubentjuh23 Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 ik kan er niet meer op weet niet hoedat kan dus heb een nieuwe aan gemaakt
rubentjuh23 Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 ik kan er niet meer op thedutch wesley op me andere
.PhoeniX. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Eeh heb jij geen dubbelaccount??
rubentjuh23 Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 'bountyskull_10' ik kan niet meer op mijn oude dus heb maar een nieuwe aan gemaakt want heb al een paar x nieuw wachtwoord aan gevraagt en hij doet het nog niet der gaat iets fout
Silverbyte Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Het is niet de bedoeling dat je een nieuw account aanmaakt als je je wachtwoord vergeten bent. Zoiets kan natuurlijk voorkomen, maar in dat geval kun je het beste contact opnemen met Joriz. Hij kan je verder helpen dit probleem op te lossen. Dit topic ga ik trouwens op slot gooien, aangezien je al meerdere topics hebt gemaakt met dezelfde aanvraag, waaronder nu dus een met een nieuw account.
Recommended Posts