super_senne Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Hier kan je praten over flikken maastricht Over afleveringen bijvoorbeeld. Spoilers wel in spoilers zetten (behalve als het na vrijdag half 10 is) Reageren
Twedeldie Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) Spoilers wel in spoilers zetten Maar goed, ik vind Flikken Maastricht wel nog een leuk programma. Vroeger begon ik het te volgen, maar nu steeds maar minder en minder. Mijn interesse in politieseries zoals Flikken Maastricht is nu wel ferm verminderd. En dat zal dan ook de reden zijn. Bewerkt: 24 oktober 2014 door Twedeldie Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Vind het altijd wel leuk! Vorige aflevering met dat meisje (roxanne) vond ik echt goed! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Vind het altijd wel leuk! Vorige aflevering met dat meisje (roxanne) vond ik echt goed! De junk en de gestoorde Ik hoop dat er vanavond weer een leuke aflevering is! Ik vond tot nu toe het seizoen met Daan de Vos(Thomas Acda) het leukste! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Preview vond ik niet echt heel leuk, maar we zullen zien! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Die kijk ik niet eens... Ik laat me verassen! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 geeft niet zoveel weg hoor haha Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik trek m'n woorden terug, hij komt altijd nog voor dat de aflevering begint op TV Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik volg de serie sinds jaar en dag. Dat komt voor een groot gedeelte omdat ik precies weet waar alles is opgenomen (woon zelf in Zuid-Limburg). Kleine spoiler Slechts de helft wordt ook daadwerkelijk opgenomen in Maastricht zelf, de rest wordt opgenomen in kleine dorpjes (Geulle, Borgharen etc.). Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik weet ook dat ze toen met Tony en Esmee de grens over waren gegaan naar België denk ik. Ook met Wolfs en Fleur maar Amsterdam. Weet iemand trouwens wat er met Fleur is gebeurd? Laatste wat ik weet is dat ze moest zitten ivm de moord op De Vos. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 En het politiebureau volgens mij in Amsterdam Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) Ik weet ook dat ze toen met Tony en Esmee de grens over waren gegaan naar België denk ik. Ook met Wolfs en Fleur maar Amsterdam. Weet iemand trouwens wat er met Fleur is gebeurd? Laatste wat ik weet is dat ze moest zitten ivm de moord op De Vos. Nog steeds in gevangenis, begin vorig seizoen was in Amsterdam Bewerkt: 24 oktober 2014 door KoningJesper Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) En die achtervolging met Wolfs waar ze toen in die parkeer garage eindigde en hij toen met z'n bouw lift naar beneden was gegaan zonder dat ze t door hadden. Dat noemt men de voordelen van een chille motor Ik hoop dat we sws weer een keer iets van Fleur te horen krijgen... Bewerkt: 24 oktober 2014 door Ezra24rct3 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 En die achtervolging met Wolfs waar ze toen in die parkeer garage eindigde en hij toen met z'n bouw lift naar beneden was gegaan zonder dat ze t door hadden. Dat noemt men de voordelen van een chille motor Ik hoop dat we sws weer een keer iets van Fleur te horen krijgen... Dat was wat ik bedoelde idd Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) En het politiebureau volgens mij in Amsterdam Nee het wordt voor een groot deel opgenomen in het politiebureau Maastricht-Centrum. Het begint over een minuut! Bewerkt: 24 oktober 2014 door JustDoIt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.