Jump to content

Het flikken Maastricht topic


super_senne

Recommended Posts

Spoilers wel in spoilers zetten

:7


Maar goed, ik vind Flikken Maastricht wel nog een leuk programma. Vroeger begon ik het te volgen, maar nu steeds maar minder en minder. Mijn interesse in politieseries zoals Flikken Maastricht is nu wel ferm verminderd. En dat zal dan ook de reden zijn.

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het altijd wel leuk! Vorige aflevering met dat meisje (roxanne) vond ik echt goed!

De junk en de gestoorde :clown:

Ik hoop dat er vanavond weer een leuke aflevering is! Ik vond tot nu toe het seizoen met Daan de Vos(Thomas Acda) het leukste! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg de serie sinds jaar en dag. Dat komt voor een groot gedeelte omdat ik precies weet waar alles is opgenomen (woon zelf in Zuid-Limburg). Kleine spoiler

Slechts de helft wordt ook daadwerkelijk opgenomen in Maastricht zelf, de rest wordt opgenomen in kleine dorpjes (Geulle, Borgharen etc.).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet ook dat ze toen met Tony en Esmee de grens over waren gegaan naar België denk ik. Ook met Wolfs en Fleur maar Amsterdam. Weet iemand trouwens wat er met Fleur is gebeurd? Laatste wat ik weet is dat ze moest zitten ivm de moord op De Vos.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet ook dat ze toen met Tony en Esmee de grens over waren gegaan naar België denk ik. Ook met Wolfs en Fleur maar Amsterdam. Weet iemand trouwens wat er met Fleur is gebeurd? Laatste wat ik weet is dat ze moest zitten ivm de moord op De Vos.

Nog steeds in gevangenis, begin vorig seizoen was in Amsterdam

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

En die achtervolging met Wolfs waar ze toen in die parkeer garage eindigde en hij toen met z'n bouw lift naar beneden was gegaan zonder dat ze t door hadden. Dat noemt men de voordelen van een chille motor :puh:

Ik hoop dat we sws weer een keer iets van Fleur te horen krijgen...

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

En die achtervolging met Wolfs waar ze toen in die parkeer garage eindigde en hij toen met z'n bouw lift naar beneden was gegaan zonder dat ze t door hadden. Dat noemt men de voordelen van een chille motor :puh:

Ik hoop dat we sws weer een keer iets van Fleur te horen krijgen...

Dat was wat ik bedoelde idd

Link to comment
Delen op andere websites

En het politiebureau volgens mij in Amsterdam ;)

Nee het wordt voor een groot deel opgenomen in het politiebureau Maastricht-Centrum.

Het begint over een minuut! :)

Bewerkt: door JustDoIt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...