Guardian1980 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik volg deze serie al vanaf het begin. Toen ze de Televizierring wonnen vond ik dat dubbel en dwars verdiend. Ik bekijk de serie ook wel wat kritischer dan de gemiddelde kijker; doordat het voor mij dagelijks werk is merk ik onjuistheden snel op, iets wat mijn vrouw vaak wel irritant vindt. Een paar weken geleden bijvoorbeeld droeg Marion op haar jas de epauletten van een inspecteur, terwijl ze de rang van brigadier heeft. Verder zijn er ook wel eens andere dingen die mij opvallen, maar gelukkig is het niet storend. Ik snap ook wel dat het soms wat smeuïger wordt gemaakt voor de kijkers. Wat realisme betreft vind ik Flikken met afstand de beste politieserie die er de afgelopen decennia in Nederland gemaakt is. Het zal mede komen door de medewerking van de politie Limburg, maar ook qua acteer-werk is het een goeie serie. Reageren
super_senne Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Het was een goede aflevring ik vond het verhaal van marion en romeo vaag. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ja met die tasjesdief? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) En het politiebureau volgens mij in Amsterdam En het politiebureau volgens mij in Amsterdam Nee het wordt voor een groot deel opgenomen in het politiebureau Maastricht-Centrum. Het begint over een minuut! 4. Politiebureau Het grote witte ronde gebouw van de Politie Eenheid Limburg, komt in alle seizoenen terug. Wist je dat de scènes die in de serie IN het politiebureau afspelen, worden opgenomen in een leegstaand kantoorpand in Amsterdam? Het reguliere politiewerk gaat gewoon door en daarom kan er niet langdurig in een echt politiebureau gefilmd worden. Bron: http://www.vvvmaastr.../praktisch.html Bewerkt: 24 oktober 2014 door tommie59 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Heb de eerste 4 seizoenen van de serie echt elke week gevolgd. Toen had ik een baantje en was mede daardoor mijn interesse verloren. Als ik, op het zeldzame moment, dat ik een vrijdag vrij heb wil ik nog wel eens een aflevering kijken. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 4. Politiebureau Het grote witte ronde gebouw van de Politie Eenheid Limburg, komt in alle seizoenen terug. Wist je dat de scènes die in de serie IN het politiebureau afspelen, worden opgenomen in een leegstaand kantoorpand in Amsterdam? Het reguliere politiewerk gaat gewoon door en daarom kan er niet langdurig in een echt politiebureau gefilmd worden.[/quote] Bron: http://www.vvvmaastr.../praktisch.html Al me al wordt er toch binnen gefilmd. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik heb Flikken Maastricht gevolgd t/m het moment dat: Wolfs wordt opgehangen in een of ander kamertje/schuurtje, en dat was dan de cliffhanger Weet niet meer welk seizoen dat was, maar wel een tijdje terug geloof ik? Daarna nooit weer gekeken, geen idee waarom , zou het nu wel weer willen zien maar ja moet toch eerst alles maar weer even terug kijken. Overigens staan de seizoenen 1 t/m 5 op Netflix Nederland. Vroeger keek ik ook nog wel vaak naar Flikken, het originele Belgische programma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.