KoningJesper Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 Hallo, weet iemand een forum waar je voice overs voor bijvoorbeeld games kan aanvragen? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 Hoe bedoel je? Iemand die reclame maakt bijvoorbeeld? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 Kijk voor mijn game heb ik stemmen nodig, voor een robot als vijand ofzo. Zelf heb ik daar niet de goede stem voor, dus heb ik een forum nodig, waar je dit (gratis) kan aanvragen Reageren
Twedeldie Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 (bewerkt) Oh, zo. Je maakt dus een eigen game. Anyhow, ik heb voor jou, na enige tijd zoeken, misschien een handige site gevonden. Klik. De site werkt ook met IP.Board, GTAGames ook, dus volgens mij moet je er heel gemakkelijk mee kunnen werken. Bewerkt: 26 oktober 2014 door Twedeldie Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 (bewerkt) Heb hier nog een goeie: Bewerkt: 31 oktober 2014 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.