aron24 Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 (bewerkt) Type: Sign Stijl: modern Grootte:de afmetingen van een sign. Voorbeeld: niet veel eisen. De afbeelding van de van mijn gang. En is met een schaduw van een persoon Tekst:De God Op Aarde Rand: Geen Kleuren: Groen, blauw. Render (optioneel): De afbeelding van de van mijn gang. http://www.gtaforum.nl/gang/68-the-earth-guys/ Bewerkt: 26 oktober 2014 door aron24 Reageren
Twedeldie Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik heb eventjes wat geprobeerd. Als er iets niet goed is aan de signature hoef je het alleen maar te zeggen. Reageren
aron24 Geplaatst: 27 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Er lijkt van afgesneden te zijn aan de rechterkant. Dat vind ik niet mooi, maar voor de rest is hij mooi. Reageren
RUBENN Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Als je je beeldscherm feller zet, dan zie je dat het net een andere kleur is en dat het een man is Signature ziet er prima uit. Reageren
aron24 Geplaatst: 27 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Als je je beeldscherm feller zet, dan zie je dat het net een andere kleur is en dat het een man is Signature ziet er prima uit. Ja, nu zie ik het. Bedankt, Twedeldie Reageren
Twedeldie Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Geen enkel probleem! En ik had inderdaad wat problemen met het opzoeken van die man. Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 Misschien als er een wit randje om die man heen zet dat het er dan beter uit ziet. Ik vond het voordat ik de reactie's las er ook raar uit zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.