Timos Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Hallo beste San Andreas liefhebbers! Ik heb sinds vandaag dat San andreas heel traag reageert en ik zowat op mijn toetsenbord moet slaan om er beweging in te krijgen. Ik dacht; misschien kan iemand van GTAForum me helpen. Ik heb niets geïnstaleerd en ben nog even opzoek naar de nieuwste drivers. Ik heb een ATI RADEON 9200 SE [of iets dergelijks] en de voorgaande dagen speelde ik het nog met plezier en deed hij het Prima! Ik heb verder niets geïnstaleerd op m'n PC wat de oorzaak zou kúnnen zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Misschien staat er een virus op jouw PC. Daar was mijn vorige PC ook zo traag van geworden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Bedankt voor je hulp, maar mijn broer had de visuality op Very High gezet en hij staat normaal op Low. Daardoor kwam het dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.